بسیج از حضور پرشور مردم در مراسم ارتحال امام تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت بزرگداشت ۱۴ خرداد سالروز رحلت خمینی کبیر(ره) و حضور پرشور و شعور عموم ملت ایران اسلامی در این مراسم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: یاد و خاطره امام خمینی (ره) تا همیشه تاریخ در ذهن و دل مردم قدرشناس این مرز و بوم چون چشمه‌ای پرخروش می‌جوشد و هر سال که پیش می‌رود اظهار ارادت به ساحت معنوی و قدسی این عزیز سفر کرده بیشتر و بیشتر می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: امروز شاهد بودیم که خیل عظیمی از بسیجیان، جوانان و نوجوانان حتی آنان که حیات بابرکت امام خمینی (ره) را درک نکرده بودند با اشتیاق زاید‌الوصفی در مراسم ۱۴ خرداد شرکت کرده بودند و چه عاشقانه زمزمه امام خمینی بر لبانشان جاری بود حتی آنان که با پای پیاده یا با دوچرخه و خودروهای شخصی به پابوسی امام آمده بودند. به راستی که روایت، روایت عشق بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: عشق به خمینی عشق به خوبی‌هاست و تا ابد جاودانه خواهد ماند. خدا را شاکریم که این پیر خوبی‌ها را به ما عطا کرد و بعد از او نیز سلاله صالحی از سادات علوی امام خامنه‌ای را سکان‌دار کشتی نظام مقدس اسلامی کرد. رهبری که با نفس قدسی خود تمام معادلات غرب و شرق را به هم ریخته و مسلمین سراسر جهان را به عزت و استقلال رهنمون می‌سازد.

سازمان بسیج مستضعفین در پایان این بیانیه از این همه اشتیاق و حضور آگاهانه تقدیر و تشکر خالصانه خود را نثار داشته و از خداوند متعال برای عموم ملت بسیجی و غیور و ولایتمدار ایران اسلامی آرزوی صحت و سلامتی و برای سایر مسلمین جهان نیز توفیق و پیروزی در شکست ظالمین مسئلت دارد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.