بسیج گوش به فرمان ولایت آماده دفاع از ارزشها است

سردارˈرضا محمدسلیمانیˈ روز جمعه در صبحگاه مشترک ۱۲ هزار نفری رزمایش گردانهای واکنش سریع فداییان ولایت چهارمحال و بختیاری در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد افزود: ۱۴۸ دسته نیروهای واکنش سریع این استان به مدت دو روز در این رزمایش حضور دارند.

وی ادامه داد: ۱۴ گردان واکنش سریع، ۱۴ گردان الزهرا، یک گردان رزمی روحانیان، دو گردان بسیج ادارات، یک گردان نیروهای کادر سپاه و یک گردان نیروهای وظیفه در این رزمایش توان دفاعی خود را از حریم ولایت به نمایش گذاشتند.

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این رزمایش با هدف حفظ انسجام و ارتقا آمادگی دفاعی نیروهای بسیجی در دفاع از کوی و برزن میهن اسلامی و ارتقا دانش نظامی و رزمی گردانهای بسیجی بیت المقدس اجرا شده است.

محمد سلیمانی افزود: رزمایش بزرگ فداییان ولایت همزمان با سراسر کشور در آستانه هفته دفاع مقدس عملیاتی شده و با تشکیل قرارگاه امام هادی(ع) و آماده‎ سازی زیرساختهای لازم در منطقه رزمایش فراهم شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: گردانهای بیت المقدس با استعداد و آمادگی کامل در این رزمایش شرکت ‌کرده اند و راهپیمایی شبانه، برگزاری میدان تیر، تمرین جنگ شهری و آموزشهای عقیدتی سیاسی از برنامه‌های رزمایش بود.

رزمایش بزرگ بسیجیان چهارمحال و بختیاری با عنوان ˈفداییان ولایتˈ از دیروز در منطقه عمومی و عملیاتی رحمیته شهرکرد آغاز شده است.

۵۴۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.