بشار اسد از کارگران سوری به سبب پایداری مقابل توطئه دشمنان قدردانی کرد

۱۱اردیبهشت،

رئیس‌جمهوری سوریه در بازدید از یکی از نیروگاه های برق دمشق ضمن تبریک روز کارگر به کارگران سوری، از همه آن‌ها به سبب پایداری در برابر توطئه دشمن و تلاششان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از تلویزیون سوریه، بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه با حضور در جمع کارگران نیروگاه برق در نزدیکی دمشق، ضمن تبریک روز کارگر به کارگران سوری، گفت: کارگران بخش انرژی و خدمات عمومی با وجود خطرهای پیش رو برای ادامه فعالیت این بخش‌ها نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند و این امری است که مردم سوریه قدردان آن می باشند.

بشار اسد اعلام کرد، دربارهٔ فعالیت‌های کارگران و ارزش‌های مربوط به آن تصاویری مانند سازندگی‌ و تولید در اذهان مردم نقش بسته است و کارگران سوریه همه این ویژگی‌های مثبت را که نقطه قوت به شمار می‌رود، دارا می باشند.

وی گفت، کارگران سوریه بار دیگر در این جنگی که سوریه بیش از دو سال است با آن مواجه است، نشان دادند که همیشه از عوامل و عناصر قدرت می باشند و تلاش‌ها برای هدف قرار دادن کشور و زیرساخت های سوریه به جایی نخواهد رسید. همه کارگران با وجود شهادت صدها تن از آن‌ها در مناطق مختلف به دست تروریست‌ها به وظایف خود عمل می‌کنند.

رئیس‌جمهوری سوریه گفت، تروریست‌ها و حامیان آنها تلاش کردند به سوریه در عرصه‌های فکری، اجتماعی، یا محروم کردن شهروندان از خدمات اساسی مانند برق آسیب برسانند اما کارگران در برابر این تلاش‌ها و توطئه‌ها ایستادند که این مسأله از عوامل پایداری و مقاومت کشور در برابر این توطئه‌ها به شمار می‌رود.

رئیس‌جمهوری سوریه در جمع کارکنان این نیروگاه با اشاره به عملیات تروریستی علیه اول‌وزیر این کشور در دمشق گفت: مسأله حائز اهمیت این است که ما واکنش مردم را ملاحظ کردیم. آنها با برگزاری تظاهرات حمایت خود را از کشور اعلام کردند. ممکن بود دومین خودرو نیز در دمشق منفجر شود. امروز ما از هیچ چیزی هراسی نداریم و در زیر زمین زندگی نمی‌کنیم بلکه روی زمین هستیم زیرا همه در لحظه مشخص شده و مقدر شده از دنیا خواهند رفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.