بشار اسد: بر توطئه ها پیروز خواهیم شد

۳۰ام بهمن ،

روزنامه السفیر لبنان سخنان بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جمع شهروندان لبنانی طی روزهای اخیر را منتشر کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، بشار اسد در سخنانی اظهار داشت برخی ها در تلاش می باشند تا واقعیت ها را بوسیله تبلیغات رسانه ای، خلق پیروزی های ساختگی و پیش بینی موعد سقوط نظام سوریه که آن را ماه ژوئن برمیشمرند، کتمان کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه محور آمریکایی-عربی-ترکی از موضع خود در قبال سوریه عقب نشینی کردند افزود گروه های مسلح زمام امور را از دست داده اند.

السفیر در ادامه به نقل از بشار اسد می‌افزاید: ما به یقین مطمئن هستیم که آینده با ماست و نیروهای ما هیچ خواسته ای از کسی نخواهد داشته و خود سوریه می‌تواند بر توطئه ها پیروز شود.

رئیس جمهور سوریه همچنین با اشاره به اینکه از پیروزی نظامی و سیاسی خود بر بحران کنونی حتم دارم ادامه داد اما با این وجود تمامی امور پایان نیافته وهمچنان در مقابل ما مقابله با گروه های تروریستی و تکفیری وجود دارد.

وی با بیان اینکه همچنان مظاهر فساد در سوریه وجود دارد بر ضرورت مقابله با فساد در زمینه های مختلف تاکید کرد.

اسد افزود اشتباهاتی همچنان وجود داشته و خطاکاران و مفسدانی نیز در سوریه حضور دارند اما با این وجود این اشخاص کم می باشند و همچنان اشخاص با شرف و با اخلاصی می باشند که اکثریت مردم سوریه را تشکیل می‌دهند

رئیس جمهور سوریه در ادامه سخنان خود با طرح سوالی اظهار داشت آیا کسی می‌تواند این موضوع را که چگونه دستگاه دیپلماسی سوریه طی دو سال اخیر به رغم تمامی فشارها همچنان به قوانین پایبند بوده وبا وجود پیشنهاد پرداخت میلیونها دلار به سفرا باز هم به کشور متکی بودند پاسخ دهد، این بزرگترین دلیل ملی گرایی حقیقی مردم سوریه است.

وی در ادامه تصریح کرد گفتگوها شایسته است که آغاز شود و سوریه دست خود را برای مذاکرات به سوی تمامی طیف های سوریه به خاطر بازگرداندن وحدت به کشور دراز می‌کند.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در پایان سخنان خود در جمع شهروندان لبنانی با اشاره به اینکه بحران سوریه دوست و دشمن سوریه را نمایان کرد، مسئله فلسطین را همچنان به عنوان محور اصلی سیاست کشورش دانست و افزود: سوریه هیچگاه از موضع خود در قبال فلسطین و مقاومت لبنان دست نمی کشد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.