بطور همزمان در منطقه ۹ شرکت انتقال گاز ایران

تعمیر و تعویض ۱۴ نقطه از خط لوله اول سراسری انتقال گاز

مدیرمنطقه ۹ شرکت انتقال گاز ایران، با تاکید بر افزایش ضریب ایمنی و پایداری هرچه بیشترخطوط لوله این منطقه ، افزود: با توجه به نتیجه پیگ رانی انجام شده در خط اول سراسری، تعمیر و تعویض بخش هایی از این خط لوله انتقال گازضروری تشخیص داده شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ممتازنیوز، جمال لیوانی با گسترده خواندن حجم بالای این عملیات، تصریح کرد: در عملیات تعمیر و تعویض خط لوله انتقال گاز که با تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان منطقه ۹ شرکت انتقال گاز ایران انجام شد ،علاوه برمنطقه ۹،یک گروه عملیاتی از منطقه ۸ نیز مشارکت داشته اند.

وی با بیان این که تعمیر و تعویض بخش هایی از خط لوله اول سراسری در ۱۴نقطه که ۷ نقطه از آن بصورت برش خط و تعویض لوله و ۷ نقطه بصورت نصب غلاف تقویتی نوع B و به طور هم زمان انجام شده است، سرعت و دقت در این عملیات را یکی از شاخصه های مهم آن برشمرد و گفت: تعمیر و تعویض بخش های پیش بینی شده، درحداقل زمان( کمتر از ۶۰ ساعت) انجام شده است که این مهم از توان بالا و تخصص نیروهای عملیاتی منطقه ۹ شرکت انتقال گاز ایران حکایت دارد.

به گفته مدیرمنطقه ۹ شرکت انتقال گاز ایران، تاکنون سه مرحله از تعمیرات خط لوله اول انجام شده به گونه ای که در هر مرحله بخش هایی از نقاط آسیب پذیر این خط لوله انتقال گاز، تعمیر و تعویض شده است. وی هم چنین از جابجایی و نصب یک مورد شیر بین راهی از خط لوله قدیم به خط لوله جدید که به تازگی تغییر کلاس بر روی آن انجام شده است خبر داد.

مدیر منطقه ۹ تصریح کرد: ادامه عملیات تعویض و تعمیر بخش های دیگر خط لوله اول سراسری با هدف ایمن سازی و تقویت شبکه انتقال گاز ادامه خواهد یافت.

جمال لیوانی سرعت در انجام عملیات تعمیر و تعویض نقاط آسیب پذیرخط لوله اول را مرهون همکاری ومشارکت زنجیره ای متشکل از ستاد و مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز ایران، استانداری گیلان و شرکت گاز استان گیلان خواندعب/.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.