بعد از کسب سهمیه آرزوی مدال المپیک را دارم

ورزشکار پیاده روی المپیکی کشورمان متولد هشتم تیر ۱۳۶۰ در اردبیل است و دو و میدانی را از ۱۱ سالگی در مدارس آغاز کرده و نخستین حضور ملی اش در ماده پیاده روی در سن ۱۸ سالگی بوده است.

ابراهیم رحیمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار با کسب سهمیه المپیک لندن در ماده پیاده روی ثابت کردم که این رشته استقامتی هم از ایران می تواند در المپیک حاضر شود.

وی افزود: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است اما وقتی صاحب سهمیه المپیک می شوی آرزوی بزرگ کسب مدال از این بازی ها را نیز داری تنها با تمرین می توانیم به موفقیت برسیم و مطمئن هستم در میان بهترین های ماده پیاده روی در المپیک لندن خواهیم بود.

رحیمیان در خصوص امکانات تمرینی اش گفت: همه چیز همیشه نمی شود طبق روال ایده آل باشد و هم اکنون بیشتر تمرکزم روی تمریناتم است تا دور از حاشیه به اوج برسم.

این رشته در میان مواد استقامتی است که نمی توان به تنهایی تمرین کرد به همین دلیل همه دوستان و مربی ام در این مدت کمک فراوانی به من کرده اند.

رحیمیان تصریح کرد: با تمام قوا آماده ام از مربی ام راضی هستم و با جواد خسرو شیری توانسته ام بهترین نتیجه ورزشی ام را گرفتم. متاسفانه در برخی رشته ها مربی خارجی با استمرای چندین هزار دلاری به خدمت گرفته شده اما مربی من هیچ حقوقی از فدراسیون دریافت نمیکند.

وی افزود: دهم مرداد عازم لندن می شویم و عصر روز چهاردهم مرداد نیز در مسابقات ۲۰ کیلومتر پیاده روی المپیک حاضر خواهم شد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.