بعضی ها ضعف شخصیتی دارند

سرپرست فدراسیون تیر و کمان گفت: بازکردن پای خارجی ها به مسائل داخلی نشان می دهد که بعضی ها ضعف شخصیتی دارند.

محمدعلی شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در این روزها که قبل از ماه مبارک رمضان و در محفل انس با قرآن قرار داریم برای افرادی که از خدا دور شده اند و در رفتار و زندگی شان خدا را نمی بینند امیدوارم که به آرامش برسند.

وی ادامه داد: اگر من یا دیگری در یک پست انجام وظیفه می کنیم باید منافع ملی و مملکتمان را در نظر بگیریم و نباید به دنبال منافع دوستانه محفل نشینان شبانه خود باشیم.

شجاعی در مورد بازکردن پای خارجی نشینان به مسائل تیرو کمان تصریح کرد: نباید طوری شود که در مواقعی که تحت فشار هستیم پای افراد خارج نشین را وارد این مسله کنیم ؟ و ما در مملکت اسلامی خود در طول ۳۳ سال خواسته ایم که بگویم ما خودمان می توانیم و خودمان مسائل و اختلافات خود را حل و قضاوت می کنیم.

وی اضافه کرد: بردن این مسائل داخلی به خارج از کشور و بازکردن پای بیگانگان به این گونه ماجراها فقط ضعف شخصی این افراد را می رساند.

شجاعی افزود: به طور حتم این گونه اختلافات سلیقه ها مورد استقبال خارجی نشینان را به همراه دارد و ما هم برای بدست آوردن منافع شخصی مان این مشکل را بزرگتر می کنیم.

شجاعی در مورد حضور میلاد وزیر در المپیک تأکید کرد: تصمیم گیری که میلاد وزیری در المپیک حضور داشته باشند فراتر از فدراسیون گرفته شد و وزیری و به  همراه زهرا دهقان روز ۲ مرداد به انگلیس فراهم خواهند شد. وزیری مامور یک تیم بود که ماموریت خودشان را انجام داد ما برای وزیری دعا می کنیم که خدا او را کمک کند.

با توجه به مهارت و ورزیدگی در رشته تیرو کمان و به سطحی که رسیده است تشخیص دهد که خدا او را در چه جایگاهی قرار داده است و اگر تشخیص داد، قطعا نباید منافع شخصی دوستان را به این گونه جایگاههای وسیعی گره بزند تا طوری شود که برای ورزش مملکت مشکل ایجاد شود.

وی ادامه داد: از روز اول هم بر این مسئله استوار بودیم که با خویشتن داری مسائل مربوط به فدراسیون به بیرون باز نشود و مترصد این بودیم که مسائل رادر آینده نزدیک به خوبی حل کنیم.
شجاعی در مورد عدم حضوردر المپیک خاطر نشان کرد: تصمیمی مبنی بر این که باید فرد دیگری به المپیک برود این تصمیم مسئولان وزارت ورزش می باشد ومن در ایران خواهم ماند تا به امور فدراسیون بپردازد. گروهی که در روز ۲ مرداد به لندن اعزام می شوند تصمیم مسئولان تان در داخل از کشور است.

وی ادامه داد: این تصمیم گرفته شده در داخل کشور است و هیچ تصمیم خارجی به کشورمان تحمیل نشود.

شجاعی  در مورد قهر سلیمف مربی تیم ملی گفت: سلیمف از تیم ملی قهر نکرده است و خودش خواسته است که استعفا بدهد و به فاصله حضور مجدد وزیری در تیم ملی این مسائل پیش نیامده است و نباید وزیری را با سلیمف مقایسه کنیم و این دو فرد با یکدیگر اختلاف ندارند.

وی در مورد عدم تمرین وزیری و دهقان تصریح کرد: وزیری و دهقان دو نماینده مان در المپیک نزدیک به ۳ ماه است که تمرین نکرده اند هم اکنون نیز ۲۰روز به مسابقات المپیک مانده است و اگر سلیمف در تیم ملی هم نباشد چیز خاص را این دو فرد از دست نمی دهند.

شجاعی در مورد انتخابات فدراسیون اظهار داشت: انتخابات فدراسیون تیر و کمان و چند فدراسیون دیگر به تصمیم وزارت ورزش پس از خاتمه المپیک لندن برگزار خواهد شد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.