بلاتکلیفی کارت «میزان» فرهنگیان

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان کشور: بیش از یکصد هزار نفر از فرهنگیان دارای کارت اعتباری میزان برای استفاده از این کارت در خرید اقساطی کالا همچنان با مشکل مواجه و بلاتکلیفند.

واحد مرکزی خبر گزارش داد، مدیر عامل اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان کشور گفت : بیش از صد هزار نفر از فرهنگیان دارای کارت اعتباری میزان برای استفاده از این کارت در خرید اقساطی کالا همچنان با مشکل مواجه و بلاتکلیفند و وعده های مسئولان وزارت صنعت ، معدن و تجارت در این باره تاکنون تحقق نیافته است .

محمد جلیلیان در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: از حدود ۷۰۰ هزار داوطلب دریافت کارت های اعتباری میزان ، فقط ۵۰ هزار نفر موفق به استفاده از این کارت و خرید کالاهای مورد نیازشان شده اند و حدود صد هزار نفر از دارندگان این کارت همچنان قادر به استفاده از آن نیستند.

جلیلیان گفت : کارت های اعتباری توزیع شده میان فرهنگیان از دو ماه قبل تاکنون در دستگاه های کارتخوان عمل نمی کند و به علل نامعلومی ، پیگیری های مکرر ما نتیجه ای نداشته است.

وی افزود: با آن که در جلسات مکرر با مسئولان وزارت صنعت ، معدن و تجارت و بانک ملی مقرر شده بود این کارت ها تا ابتدای شهریور فعال شوند تاکنون وعده های آنان تحقق نیافته است و موجب سرگردانی مسئولان اتحادیه مصرف فرهنگیان ایران و به ویژه فرهنگیان شده اند.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان کشور ، دلایل عملی نشدن وعده مسئولان دستگاه های ذیربط را غیرمنطقی دانست و بر تسریع در فعال شدن کارت های اعتباری میزان تاکید کرد.

موجودی کارت های اعتباری میزان برای عرضه قسطی کالا میان کارکنان دولت به ویژه فرهنگیان یک میلیون و پانصد هزارتومان است.


Tabnak.IR | تابناک

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. پری:

    من ۶ سال پیش کارت میزان گرفتم و اقساط هم پرداخت شده امروز در تاریخ ۹۵/۱۰/۲۹ مبلغ ۷۰۰۰۰۰ هزار ریال از حسابم برداشت کردند بعنوان مرحله دوم اقساط

  2. ﻋﺰﻳﺰ ﻣﺰﻳﻦ:

    ﺑﺎ ﺳﻼﻡ اﻣﺮﻭﺯ ۲۹/۱۰/۹۵ اﺯﻃﺮﻑ ﺑﺎﻧﻚ ﻣﻠﻲ ﻣﺒﻠﻎ ۷۰۰۰۰۰ ﺗﻮﻣﺎﻥ اﺯ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﻨﺪﻩ ﺑﻪ ﻋﻨﻮاﻥ ﻗﺴﻄ ﻛﺎﺭﺕ ﻣﻴﺰاﻥ ﻛﺴﺮ ﺷﺪﻩ ﻭﻟﻲ ﺑﻨﺪﻩ اﺻﻼ ﺭﻭﻱ ﻛﺎﺭﺕ ﺭﻭ ﻫﻢ ﻧﺪﻳﺪﻩ اﻡ و ﭼﻂﻮﺭﻱ اﺯ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﻨﺪﻩ اﻳﻦ ﺭﻭ ﻛﺴﺮ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ

  3. میراحمدی:

    من ۵ سال پیش کارت گرفتم ولی اقساد برداشت شده خبلی بی حساب و منظم نبوده چه باید بکنم

  4. سیما ادیبی:

    سلام بنده دوسال پیش با کارت میزان خرید کردم ولی قسطی از حقوق من کسر نمیشود چند باربه بانک مرکزی مراجعه کردم متاسفانه نتیجه نگرفتم تا اینکه در دی ماه ۹۲ مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال با عنوان قسط دسته ای از حقوق من کسر شد و دیگر هیچ قسطی کسر نمیشود لطفا مرا راهنمایی کنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.