بلیط فینال کوپا دل ری در اروپا از هر فینال دیگری بیشتر است + عکس

۲۴اردیبهشت،

قیمت بلیط فینال کوپا دل ری از چهار کشور اروپایی دیگر که در فوتبال در سطح بالا می باشند بسیار بیشتر است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از فوتبال انلاین ؛ بازی دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه برنابئو برگزار خواهد شد و بدون شک بازی پر بیننده و زیبایی خواهد بود. باشگاه ها بر سر قیمت بلیط این مسابقه با یکدیگر و فدراسیون فوتبال اسپانیا به توافق رسیده اند و جالب این جاست که این قیمت از همیشه در تاریخ این بازی بیشتر است.

تا قبل از این هرگز قیمت بلیط بازی فینال کوپا دل ری ۲۷۵ یورو تعیین نشده بود.البته این درست است که ارزان ترین بلیط این بازی که به جایگاه های دور از زمین تعلق دارد ده یورو قیمت گذاری شده و از سال قبل هم ارزان تر است اما بلیط های مربوط به جایگاه های بهتر بین ۲۰۰ تا ۲۲۰ یورو قیمت داشت.در این فصل قیمت بلیط ها نسبت به نزدیکی یا دوری به زمین ۲۴۵ تا ۲۷۵ یورو قیمت گذاری شده است.

اگر این قیمت ها را با سه کشور اروپایی دیگر مطرح در فوتبال مقایسه کنیم متوجه می شویم که در واقع در هیچ کجای اروپا هزینه بلیط ها به این زیادی نیست.

گران ترین بلیط فروخته شده برای بازی های جام اتحادیه انگلیس به چند روز پیش و بازی منچستر سیتی مقابل ویگان در ورزشگاه ومبلی بر می گردد که تنها ۱۳۶ یورو قیمت داشت.بلیط جام حذفی آلمان که قرار است بین دو تیم بایرن مونیخ و اشتوتکارت در ورشگاه المپیک برلین و در یک ژوئن برگزار شود از طرف فدراسیون این کشور بین ۳۵ تا ۱۲۵ یورو قیمت گزاری شده است.

در ایتالیا نیز بازی فینال جام حذفی برای اولین بار میان دو تیم رم و لاتزیو برگزار می شود و بلیط این بازی که در بیست و شش ماه می و در ورزشگاه المپیک روم برگزار می شود بین ۳۰ تا ۱۲۰ یورو خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.