بنتو: در بازی با چک، تغییر استراتژی نخواهیم داد

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال از شاگردانش می خواهد تا تیمش در بازی امشب مقابل جمهوری چک فروتن باشد و حریفش را دست کم نگیرد.

مربی پرتغال در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش هیچ وقت تاریخ را فراموش نمی کند

بنتو در صحبتهایی گفت:« عملکرد ما ،حتی در سخت ترین لحظات هم به یک نحو است. ما استراتژی مان و هویتمان را تغییر نمی دهیم. سعی می کنیم تا سرمان را بالا گرفته و برروی کارهایی که انجام داده ایم تمرکز کنیم. در بازی امشب هم باید ببینیم که تیم حریف چه خواهد کرد و سعی کنیم که روی نقاط قوت آنها تمرکز کنیم و نقاط ضعفشان را هم مورد ارزیابی قرار دهیم.»

بنتو در حالی در این کنفرانس خبری شرکت کرد که تولد ۴۳ سالگی اش را جشن گرفته بود و درادامه به این نکته اشاره کرد که تیمش باید فروتنی اش را حفظ کرده و به تلاش ادامه دهد:« ما خودمان را گم نکرده ایم.راضی و خوشحالیم و به خاطر داشته هایمان احساس غرور می کنیم. ما برای جشن گرفتن موفقیتمان هم زمان داشتیم. از آن به بعد به استراحت پرداختیم و خودمان را برای این بازی آماده کردیم. ما الان باید خود را برای یک بازی پیش رو آماده کنیم و مطمئنم که در بازی ۵شنبه شب، از سبک بازی مان لذت خواهیم برد. درپایان هم اگر به پیروزی نرسیم، به تیم حریف تبریک می گوئیم، دقیقا مثل همان کاری که مقابل آلمان انجام دادیم؛ حتی با اینکه در آن بازی می دانستیم که شایسته شکست نیستیم. بزرگترین آرزوی من این است که درپایان این بازی، مردم پرتغال را خوشحال ببینم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.