بنفیکا صفر – بارسلونا ۲: برد آسان در لیسبون

    هر دو تیم بازی را تهاجمی آغاز کردند و بارسا در دقیقه ۶ به گل رسید. پاس عالی لیونل مسی در دهانه دروازه با الکسیس سانچس رسید و او هم آن را با ضربه‌ای دقیق به گل تبدیل کرد.

بارسلونا که کنترل توپ را در دست داشت در نیمه دوم به گل دوم هم رسید. لیونل مسی فراری عالی داشت و دفاع حریف را از هم گشود و سپس توپ را به فابرگاس داد تا او آن را به سمت تیر نزدیک‌تر بزند و وارد دروازه حریف کند.

بنفیکا تلاش کرد گل بزند اما نتوانست و بازیکنان این تیم بارها خطاهایی عمدی انجام دادند. در یک صحنه هم کارلس پویول در حالی که به هوا برخاسته بود تا ضربه سر را در محوطه جریمه حریف بزند به شکل بدی روی دستش به زمین افتاد و آرنجش برگشت. مصدومیت شدید او مایه نگرانی هواداران پیش از بازی ال‌کلاسیکو است.

همچنین سرخیو بوسکتس در دقیقه ۸۸ با ماکسی پریرا برخورد کرد و با کارت قرمز مستقیم جنید چاکر اخراج شد. تصاویر آهسته اتفاق خاصی را نشان نمی‌داد و باید منتظر اخبار بود تا متوجه شد در این صحنه چه گذشته.

دیگر دیدار این گروه را سلتیک در خانه اسپارتاک مسکو برد. امنیکه (۴۱ و ۴۸) برای اسپارتاک گل زد اما سلتیک که با گل هوپر در دقیقه ۱۳ در ابتدای بازی پیش افتاده بود پس از اخراج اینسائورالده از اسپارتاک در دقیقه ۶۳ دو گل (کومباروف – گل به خودی در دقیقه ۷۱ و ساماراس در دقیقه ۹۰) زد و بازی را سه بر دو برد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.