بنیتس: آینده خوبی در انتظار ما است

۱۶م آذر ،

چلسی در بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در لندن عقده گشایی کرد و با نتیجه ۶ بر ۱ نوردیسلند دانمارک را برد و پرگل ترین دیدار تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زد با این حال ۱۰ امتیازی شد و با توجه به شکست در دیدار رودروی مقابل شاختار دونتسک اوکراین نتوانست جواز صعود به دور بعد را کسب کند تا قهرمان فصل قبل وداع تلخی با این رقابت های داشته باشد.

به گزارش ایسنا،رافا بنیتس سرمربی چلسی با این پیروزی پر گل نفس راحتی کشید و به هوادران تیمش قول داد که تیم محبوبشان را به روزهای اوج باز می گرداند.

این مربی اسپانیایی که دو هفته پیش جانشین دی ماتئو شد گفت: از اینکه توانستیم که این پیروزی پر گل را پس از چند هفته ناکامی به دست آوریم بسیار خوشحالم. در طول بازی اعتمادم به بازیکنان از بین نرفت. الان بعد از این پیروزی پر گل می توانم بگویم منتظر روزهای خوب باشید. وقتی قبل از بازی بازیکنان را در تمرین نگاه می کردم پی بردم که همه آنها برای پیروزی در این دیدار آماده و مصمم می باشند. مهم ترین دستاورد این بازی باز شدن پای تورس به گلزنی بود که این نوید روزهای خوب را برای ما می دهد.

سرمربی سابق لیورپول افزود: من اطمینان دارم که اگر بتوانیم در لیگ برتر انگلیس همین نمایش را داشته باشیم به نتایج خیلی خوبی دست خواهیم یافت. این پیروزی را به هوادران تقدیم می کنم و به آنها می گویم که آینده خوبی در انتظار ما است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.