بنگر: استقلال باید مراقب مهاجمان ما باشد

۳۰م دیماه ،

محسن بنگر در مورد شرایط این تیم گفت: در این مدت عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم در مسابقات‌ آینده بتوانیم کارمان را به همین شکل ادامه بدهیم. اعتقاد دارم مقابل داماش یک بازی منطقی ارائه دادیم و با توجه به اینکه نیاز به پیروزی داشتیم، توانستیم هر سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی در مورد شرایط دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: در این مدت ساختار دفاعی کل تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است از همین رو بازیکنان در دفاع نیز عملکرد خوبی دارند و کل تیم در این مورد هماهنگ عمل می‌کند.

بنگر در مورد دربی ۷۶ اظهار داشت: بازی مقابل استقلال مثل هر بازی دیگری ۳ امتیاز دارد. این مسابقه برای ما مانند دیدار با داماش یا گهر است و الان ۳ امتیاز را می‌خواهیم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه مهاجمان استقلال این روزها خوب گل‌زنی می‌کنند، خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها باید فکر مهاجمان ما باشند. بازیکنان ما در هر بازی ۴ یا ۶ گل می‌زنند و آنها باید حواس‌شان معطوف به مسابقه باشد تا این تعداد گل دریافت نکنند.

وی در مورد التهابات سکوها و شعارهایی که علیه مدیرعاملان دو تیم داده می‌شود، گفت: ما به عنوان بازیکن کاری به این مسائل نداریم و اینکه چه حرف‌هایی علیه مدیرعاملان می‌زنند در حیطه وظایف ما نیست. بازیکنان وظیفه دارند خوب تمرین کنند و بازی خوبی از خود ارائه دهند.

مدافع پرسپولیس در مورد احتمال غیبت علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: کریمی و مهدوی‌کیا وزنه‌های تیم ما می باشند و حضورشان در این مسابقه اهمیت زیادی دارد. تأثیر علی کریمی در تیم ما مثل ورزشگاه پر از تماشاگر است و از لحاظ روحی کمک بالایی به بازیکنان می‌کند.

بنگر تاکید کرد: تیم‌مان روند خوبی دارد انشاءالله نتیجه لازم را کسب خواهیم کرد. تماشاگران همیشه یار و یاور تیم ما بودند. شما می‌بینید تیم ما که در رده ۱۳ جدول قرار داشت نصف ورزشگاه پر می‌شد اما تیم‌های اول و دوم جدول تنها ۵ هزار هوادار از بازی‌هایشان دیدار می‌کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.