بنیاد شهید به دنبال یک سازمان بیمه‌ای

بینا- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ممکن است نیاز باشد در بنیاد شهید یک سازمان بیمه‌ای ایجاد کنیم که تحت نظر یک سازمان بیمه‌گر، خدمات درمانی ارائه دهد.

به گزارش بینا، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، در جلسه شورای مدیران اداره کل بنیاد شهید استان تهران با بیان اینکه به بهبود رفتارهای سازمانی و احترام متقابل اعتقاد دارم، به فارس اظهار داشت: در مواجهه با جامعه ایثارگری با صبر و طمأنینه رفتار شود و در کنار این ویژگی ارزشمند، سرعت در پاسخگویی نیز اعمال شود چرا که افزایش رضایتمندی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به هرم سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در قاعده این هرم بیمه پایه و در رأس آن اعزام ایثارگران به خارج است که از سال ۸۳ تعیین شده است.

عباسپور با بیان اینکه در ایران سیستم درمانی کاملی تعریف نشده است، بیان داشت: ما بنا به مقتضیات، باید در خصوص خدمت رسانی، از خدمات کشوری استفاده کنیم و چون بیمه کاملی وجود نداشت، بیمه تکمیلی تعریف کردیم تا بتوانیم تمامی خدمات درمانی ایثارگران را پوشش دهیم.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ممکن است نیاز باشد در بنیاد یک سازمان بیمه‌ای ایجاد کنیم که تحت نظر یک سازمان بیمه‌گر، خدمات درمانی ارائه دهد.

عباسپور تصریح کرد: افق نگاه ما استفاده تمامی ایثارگران از خدمات بیمه‌ای است به طوری که فرقی بین جانبازان شاغل و غیر شاغل نباشد.

وی خاطرنشان کرد: دعوت از متخصصین خارجی برای درمان و ویزیت ایثارگران همچنان در الویت کاری این معاونت در سال جاری خواهد بود و با قوت دنبال می‌شود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.