بنیتس : تری یک روز خوب است یک روز مصدوم

۳۰م آذر ،

914544-15210393-640-360.jpg

پیروزی پرگل مقابل تیم ضعیف لیدز در جام حذفی فرصتی برای خارج شدن بنیتس از انتقادها بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رافائل بنیتس، سرمربی موقت چلسی پس از پیروزی پر گل برابر لیدز یونایتد با تمجید از تیمش گفت: امشب آن چلسی همیشگی بودیم و باید در آینده نیز به همین شکل بازی کنیم. نیمه دوم فوق‌العاده‌ خوب بازی کردیم و باید این را در نظر گرفت که ما یک مسافت طولانی از ژاپن طی کردیم تا به انگلیس رسیدیم و کمی خسته بودیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان ما آماده بودند. اگر چه تمرینات اندکی نیز نسبت به جام جهانی باشگاه‌ها در تیم ما لحاظ کردیم. بنابراین با آمادگی ذهنی و بدنی که داشتیم توانستیم پیروزی خوبی را کسب کنیم و من واقعا از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

رافائل بنیتس در خصوص حضور چلسی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس گفت: تمام جام ها برای ما مهم است و دوست داریم تا همه آنها را فتح کنیم. اکنون که در نیمه نهایی هستیم، می‌دانیم که همه حریفان ما سخت می باشند و همه بازی‌ها مشکل خواهد بود.

بنیتس در خصوص سوانسی حریف مرحله بعد چلسی گفت: سوانسی تیم خوبی است و توپ را به خوبی در زمین به گردش در می‌آورد و مطمئنا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

در پایان بنیتس دربارهٔ مصدومیت جان تری گفت: نمی‌دانم در این باره چه بگویم، جان تری امروز آمده و فردا باز مصدوم می‌شود . او امروز نتوانست همراه ما باشد و از روی نیمکت کار را تماشا کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.