بهترین پاداش برای من شاد کردن دل مردم است

دارنده مدال طلای رقابت های کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: فقط برای شاد کردن دل مردم راهی بازی های المپیک شدم و خوشحالم که در نهایت توانستم به این مهم برسم.

امید نوروزی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، ضمن بیان مطلب فوق افزود: قبل از آنکه به بازی های المپیک اعزام شوم بارها اعلام کردم که با نیت کسب بهترین مدال و برای آنکه بتوانم دل هموطنان عزیزم را شاد کنم با تمام انرژی تمرین می کنم و از این که مزد زحماتم را گرفتم بسار خوشحال هستم.
 
دارنده مدال طلای مسابقات جهانی استانبول تصریح کرد: در راه رسیدن به مدال المپیک حریفان سرسختی از کشورهای چین، بلغارستان، قزاقستان، ژاپن و گرجستان را پیش رو داشتم که به لطف خدا توانستم تمامی آنها را با اقتدار شکست دهم و صاحب مدال طلای این رقابتها شوم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از بازگشت برخورد مردم و مسئولان چه طور بوده است گفت: مردم که همیشه به ورزشکاران لطف داشتته و واقعاً در این مدت شرمنده محبت های آنها شدم.مسئولان نیزبرخورد بسیار خوبی داشتند و مثل همیشه قول های زیادی دادند حالا باید ببینیم تا چه اندازه به آنها عمل خواهد شد.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانگجو اضافه کرد: کشتی ورزشی است مدال آور و پرافتخار اما متاسفانه نمی توان براحتی سرمایه گذاری برای آن پیدا کردبه همین دلیل مسئولان دولتی باید بیشتر،از این رشته حمایت کنند.

نوروزی درباره برنامه های آتی خود اظهار داشت: فعلا که برنامه خاصی جزء استراحت ورسیدگی به کارهای شخصی ام ندارم چراکه به دلیل حضورمداوم در اردوهای تیم ملی نتوانستم آن طور که باید کنارخانواده ام باشم برای آینده هم مطمئن باشید بهترین تصمیم را خواهم گرفت./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.