بهداد سلیمی:برای بازگشت ما،رضازاده به ۷۵ میلیون نفر قول داده است/با بهادر مشکلی ندارم،او رفیق من است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – سلیمی می گوید از آغاز خوبش(با مهار وزنه ۴۵۰ کیلوگرمی) در لیگ راضی است اما در ماه های آینده وزنه های سنگین تری را جابجا خواهد کرد.

مرتضی رضایی:بازگشت به دنیای رسمی نبرد با آهن سرد پس از یک سال و نیم.«واقعا دلم تنگ شده بود.» بهداد سلیمی که پس از اختلاف های به وجود آمده با کوروش باقری از تیم ملی دور مانده بود روز جمعه و با نام باشگاه ملی حفاری ایران به روی تخته آمد و در همان گام اول وزنه ۴۵۰ کیلوگرمی را در مجموع مهار کرد.مهار این وزنه بازتاب بسیاری را به همراه داشت.شاید بسیار ها بر این عقیده باشند که بهداد با زدن این رکورد بسیار چیزها را ثابت کرد اما خودش چنین عقیده ای ندارد:«من نیاز ندارم چیزی را به کسی ثابت کنم.مردم خودشان می دانند چه کسانی در کجا و برای چه زحمت می کشند.»در هر صورت پس از بازگشت دوباره؛با بهداد سلیمی برای دقایقی هم کلام شدیم.او از رکوردی که با تیم،ملی حفاری زد سخن گفت و این وعده را داد که در ماه های آینده رکورد بیشتری را هم جابجا کند.

یک آغاز خوب در لیگ با مهار وزنه ۴۵۰ کیلوگرم.

من یک سال و خورده ای بود که از میادین دور بودم.به نظر خودم هم آغاز خوبی داشتم.اما باید بگویم که در تمرینات بیشتر از این را هم زده بودم.با این حال نمی توانستم ریسک کنم.تمرکز صد در صد نداشتم ولی در مجموع وزنه خوبی زدم.

بهادر مولایی تلاش بسیاری کرد تا بتواند با شما رقابت کند.وقتی وزنه ۲۴۸ کیلوگرمی را زدید او به وزنه ۲۶۰ کیلوگرمی حمله کرد که دو بار در بالا بردن آن ناکام بود.

من هم یک اشتباه کردم و نتوانستم این وزنه را بالا ببرم.باید جدی تر تمرین کنم تا بتوانم هم تمرکزم را به دست بیاورم و وزنه های بیشتری را جابجا کنم.

به نظر با مهار این وزنه بسیار چیزها را ثابت کردید.

خدا را صد هزار مرتبه شکر که بهداد سلیمی نیازی به ثابت کردن خودش به کسی ندارد.مردم من را می شناسند.کارنامه من هم که مشخص است و مردم از این هم آگاه می باشند.به هر حال یک سری ها می خواستند طلای المپیک من را کم رنگ جلوه بدهند و ذهنیت مردم را نسبت به من تغییر بدهند.به آنها جواب محکمی دادم.البته این را بگویم که منظور من ورزشکارها نیستند.یک وقت کسی این حرف های من را به بهادر ربط ندهد.او دوست خوب من است و نایب قهرمانی جهان را هم یدک می کشد.ما مشکلی با هم نداریم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم سکوهای قهرمانی سنگین وزن را از روس ها پس بگیریم.

فکر می کنید با ۲۰ کیلوگرم اختلاف نسبت به رکورد بهادر مولایی می توانستیم در جهان قهرمان شویم؟

نمی خواهم در این مورد حرف بزنم.پرونده این مسابقات بسته شده است.

گفته بودید برای بازگشت به تیم ملی منتظر رضازاده میباشید.هنوز خبری نشده است؟

نه؛منتظر هستیم ببینیم قول هایی که آقای رضازاده به ۷۵ میلیون ایرانی داده اند چطور عملی می گردد؟ما بسیار از مواضعی که داشتیم کوتاه آمدیم و حالا نوبت رضازاده است که به وعده هایش عمل کند.البته یک سری از وعده ها مثل مسائل مالی حل شده است اما هنوز بسیار از چیزها باقی مانده است.تا به حال چند بار با رضازاده حرف زده ایم و او قول های بسیاری برای برطرف شدن مشکلات داده است.

مثل اینکه رضازاده هم منتظر جواب کوروش باقری برای بازگشت به تیم ملی است.

این قضیه بسیار کش پیدا کرده و باید هرچه زودتر همه چیز حل شود.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.