بهره‌برداری از ۳ پروژه‌ی عمرانی در رودخانه

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/هم‌زمان با هفته‌ی دولت ۳ پروژه‌ی عمرانی با اعتباری بالغ بر۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در بخش رودخانه‌ی شهرستان رودان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) فرماندار رودان در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها در چهارمین روز هفته‌ی دولت، با بیان این‌که هفته‌ی دولت نماد خدمتگذاری به مردم است، اظهار کرد: دولت در جهت توسعه، رشد مناطق و برطرف کردن مشکل مردم تلاش می‌کند و باید مردم برای پیشبرد اهداف با دولت همدل و همراه باشند.

«غلامرضا نظرنژاد» گفت: در همین راستا سه پروژه‌ی عمرانی در فصل عمران، مسکن، شهری و روستایی در بخش رودخانه به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان دهیاری روستای دشت زاغ آبدان با زیر بنای ۶۶ مترمربع، خاطرنشان کرد: این پروژه با مجموع ۲۲۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانداری و درآمدهای دهیاری به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان رودان هم‌چنین با اعلام افتتاح پارک شهر زیارت علی، افزود: این پروژه به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۸۷میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

نظرنژاد یادآور شد: افتتاح پارک روستای چیرم‌آباد با مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال است از دیگر پروژه‌های افتتاح شده دراین روز بود.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.