بهره برداری از ۱۲ طرح عمرانی با ۶۰۰ میلیون تومان هزینه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

این طرح ها شامل ۵ طرح گازرسانی، یک طرح فرستنده دیجیتال و ۶ طرح عمرانی است که با حضور استاندار در شهرستان های فردوس، بشرویه و خوسف افتتاح شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: با راه اندازی طرح ایستگاه فرستنده دیجیتالی فردوس، ۵۰ هزار نفر در شهرهای فردوس، سرایان، آیسک، اسلامیه و تعدادی از روستاها از ۲۰ شبکه تلویزیونی و ۱۶ شبکه رادیویی دیجیتال برخوردار شدند.

با بهره برداری از طرح ایستگاه فرستنده دیجیتالی فردوس، جمعیت برخوردار از شبکه های دیجیتالی در استان به ۵۵ درصد رسید.

گازرسانی به شهر ارسک و روستاهای حجت آباد در شهرستان بشرویه، روستای افقو در فردوس و روستاهای مهدیه و کلاته ملک در شهرستان خوسف از دیگر طرح هایی بود که در خراسان جنوبی افتتاح شد و هزار و ۱۷۹ خانوار از نعمت گاز شهری برخوردار شدند.

قهرمان رشید هزینه گازرسانی به این مناطق را ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با گازرسانی به این روستاها، جمعیت روستایی برخوردار از گاز شهری در خراسان جنوبی به ۶۰ درصد رسید.

همچنین دیشب ۶ طرح عمرانی شامل ساختمان های اداری شهرداری و آتش نشانی با زیربنای ۵۵۰ متر مربع، سیل بند به طول ۵  کیلومتر، ۶ هزار و ۴۰۰ متر جدول گذاری، بوستان بهار با هزار مترمربع متراژ، زمین ورزشی با  ۶ هزار مترمربع  مساحت و هزار و ۵۰۰ متر مربع سنگ فرش در معابر بافت تاریخی در شهر ارسک شهرستان بشرویه با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری  رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.