بهره برداری از کنار گذر غربی بزرگراه یادگار امام (ره)

هم زمان با اجرای عملیات احداث بزرگراه یادگار امام (ره) ، کنارگذر غربی این بزرگراه حد فاصل خیابان طوس و خیابان میمنت به بهره برداری رسید.

فرامرز عظیمی شهردار منطقه ۱۰ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان بهره برداری از کنار گذر غربی بزرگراه یادگار امام (ره) افزود: در راستای بهبود وضعیت ترافیکی محدوده و ایجاد رضایتمندی و تسهیل در تردد شهروندان تمام تقاطع های منتهی به بزرگراه یادگار (ره)  امام حد فاصل خیابان طوس تا خیابان میمنت بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد همچنین عملیات عمرانی کنار گذر غربی این معبر اجرا شده و دسترسی مستقیم شهروندان از این طریق از خیابان آزادی به سطح فوقانی بزرگراه یادگار امام (ره) انجام می گیرد .
وی تصریح کرد : عملیات عمرانی این پروژه شامل اجرای ۵۰۰ متر مربع پیاده روسازی ، پخش ۸۰۰ تن آسفالت و احداث ۲۵۰ متر کانیو به منظور جمع آوری آبهای سطحی و ایجاد فضای سبز است.
شهردار منطقه اظهار داشت:در کنار گذر شرقی این بزرگراه حدفاصل خیابان طوس تا خیابان بهنود عملیات عمرانی زیرسازی ، جدول گذاری و دفع آبهای سطحی نیز در دست اجراست و به زودی به بهره برداری خواهد رسید و از این طریق دسترسی مستقیم بزرگراه یادگار امام (ره) به خیابان آزادی میسر خواهد شد .
عظیمی اجرای عملیات پیاده روسازی ، جدول گذاری ، نقاشی دیواری ، ایجاد مسیر دوچرخه و غیره را از دیگر اقدامات در کنارگذر شرقی و غربی بزرگراه یادگار امام (ره) برشمرد وخاطر نشان کرد : تبدیل کل فضاهای باقیمانده از تملک پوسته اجرای طرح به بوستان ، پاتوق محله و فضاهای تفریحی در دستور کار قرار دارد و بزودی اجرا خواهد شد ./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.