بهره برداری از ۹ مجموعه فرهنگی ورزشی جنوب تهران ؛ به زودی

۲۸ام بهمن ،

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ از افتتاح و بهره برداری ۹ پروژه مهم فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه و محدوده حریم خبر داد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، حبیب اله غفوری با اشاره به این خبر گفت: سه باب سرای محله، زورخانه شهدای جوانمرد قصاب، نگارخانه شهر و ۴ مورد زمین چمن مصنوعی در این منطقه احداث شده است که در مرحله تجهیز است و به زودی به بهره برداری می رسد.
 
غفوری با اشاره به اینکه با تجهیز سراهای محله منصوریه -منگل، دولت آباد و نفرآباد-هاشم آباد تمامی محله های ۲۲ گانه این منطقه صاحب سرای محله می شوند خاطرنشان کرد: ۴ زمین چمن مصنوعی در نواحی ۱، ۲، ۶ و۷ احداث شده است که با بهره برداری از آن تعداد زمین های چمن مصنوعی این منطقه به ۵۲ می رسد.  
 
وی زورخانه جوانمرد قصاب را چهارمین زورخانه منطقه ۲۰ برشمرد و افزود: اولین نگارخانه شهرری در دروازه تاریخی ری که در میدان نماز احداث شده است به زودی راه اندازی می گردد که محل هایی برای برپایی کارگاه های آموزشی، نگارخانه، کافی شاپ و گالری عکس در نظر گرفته شده است.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ در پایان افزود: تجهیز ۶۵ مسجد به سیستم های صوتی و نصب دستگاه پخش اذان در ۱۸ جایگاه شهر از دیگر اقدامات مدیریت شهری منطقه ۲۰ بوده که اجرا شده است. /ل
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.