بهره برداری و احداث بوستان ایرانیان در آینده ای نه چندان دور

۰۶اردیبهشت،

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۹، از بهره برداری و احداث بوستان ایرانیان در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

کرمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بوستان ایرانیان به مساحت ۱۸۰ هکتار در محدوده ی بزرگراه آزادگان، شقایق و شهید کاظمی به عنوان یکی از منحصرترین بوستان های شهر تهران در آینده ای نه چندان دور احداث و بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: پروژه بوستان ایرانیان واقع در محدوده ی بزرگراه آزادگان، شقایق و شهید کاظمی با پیشرفت ۵۰ درصدی در مرحله تملک قرار دارد.

کرمی با اشاره به اقدامات اجرایی در احداث بوستان ایرانیان گفت: حدود ۷۰ هکتار از اراضی و املاک واقع در این پروژه با پیشرفت ۵۰ درصدی در مرحله ی تملک قرار دارد.

وی ادامه داد: ۷۰ هکتار اراضی  و املاک مرتبط با پروژه احداث بوستان ایرانیان از املاک موقوفه است.

کرمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۹، در اجرای این پروژه افزود: پروژه بوستان ایرانیان، با پیشرفت ۵۰ درصدی، آمادگی مرحله ی تملک حدود ۷۰ هکتار اراضی و املاک واقع در این پروژه با تلاش معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۹ در آماده سازی اراضی و املاک دیگر واقع در این پروژه، خریداری این املاک از صاحبان اصلی آن، سپس قرار گرفتن در مرحله طراحی ، به احتمال بسیار فاز اول این بوستان تا پایان سال ۹۲ احداث و به بهره برداری خواهد رسید./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.