بهزیستی: میزان کمکهای جمع آوری شده از مشترکین ایرانسل بیشتر از میزان کمکهای جمع آوری شده از کل شبکه خودپردازهای بانکی بوده است

بهزیستی: میزان کمکهای جمع آوری شده از مشترکین ایرانسل بیشتر از میزان کمکهای جمع آوری شده از کل شبکه خودپردازهای بانکی بوده است

دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از کمک ۵۰۰ میلیون تومانی مشترکان ایرانسل به مددجویان کشور خبر داد.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، نصیری افزود: میزان کمک های جمع آوری شده از طریق مشترکین ایرانسل بیشتر از میزان جمع آوری شده از طریق کل شبکه خودپردازهای بانکی کشور است بطوریکه در سال گذشته از طریق ATM تمامی بانک‌های کشور، به جز دو بانک که عضو شبکه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی نیستند، در مجموع ۴۵۰ میلیون تومان مشارکت مردمی جمع‌آوری شده است.
سامانه “همراه مهر” به منظور جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران از طریق تلفن همراه و برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، از شهریور ماه سال ۱۳۸۹ با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی کل کشور راه‌اندازی شده است.
مشترکین ایرانسل می‌‌توانند با استفاده از این سامانه و از طریق ارسال یک پیام بدون متن به کد ٨١١١ و مشخص کردن رقم مورد نظر خود برای اهداء به سازمان بهزیستی، کمک‌های خود را به صورت مستقیم به حساب این سازمان واریز کنند.
علاوه بر این، با مشارکت ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی (ره)، پرداخت کمک‌های نقدی و صدقات مشترکین ایرانسل به کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز  از طریق تلفن همراه امکان‌پذیر است.
مشترکینی که مایل به ارسال کمک‌های خیرخواهانه خود به کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، می‌توانند با ارسال یک پیامک رایگان به شماره ۸۱۳۳ ، رقم مورد ‌نظر خود را برای اهداء به کمیته امداد امام خمینی (ره) مشخص و به حساب این نهاد انتقال دهند.
سامانه “همراه مهربانی”  نیز به منظور معرفی خدمات و نحوه جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران از طریق تلفن همراه، با همکاری شرکت ایرانسل و سازمان جوانان هلال احمر کل کشور راه‌اندازی شده است که مشترکین ایرانسل می‌توانند با مشخص کردن رقم کمک‌های خود در قالب کدهای دستوری اقدام به واریز مستقیم  کمک‌های خود به این نهاد کنند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.