بهسازی و آسفالت راه روستایی ولیک چال شهرستان ساری

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی ولیک چال به طول ۵/۲ کیلومتر باصرف اعتباری بیش از ۲۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، علی محمد زاده ضمن اشاره به این مطلب افزود : راه های مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب شده و از این رو راه های روستایی به دلیل اتصال روستاها و مناطق روستایی و عشایری به شهرها و مراکز صنعتی می توانند نقش بسیار مهمی را در جا به جایی محصولات کشاورزی و دامی ایفاء کنند.
وی تصریح کرد : این اداره در راستای فعالیتهای خود در زمینه ایجاد راه های روستایی مناسب در استان ، عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی ” ولیک چال ” شهرستان ساری را در دستور کار خود قرار داده است.
مهندس محمدزاده در ادامه ضمن اشاره به اتمام عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت ۵/۲ کیومتر از مسیر فوق با اعتباری بیش از ۲۱۰۰میلیون ریال اظهار داشت : روستا “ولیک چال” در بخش دودانگه شهرستان ساری واقع شده و با اتمام بهسازی و آسفالت راه روستایی مذکور ۶۷ خانوار دائم از نعمت یک راه مناسب و ایمن بهره مند شدند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری در ادامه به اجرای عملیات آسفالت محور روستایی “مته کلا‌” در بخش دودانگه ساری اشاره و افزود : آسفالت محور “مته کلا ” به طول ۸۰۰ متر با اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.