بهسازی معابر منطقه ۱۰ با بیش از ۸ هزار تن آسفالت

۲۶خردادماه،

شهردار منطقه ۱۰ گفت: از اتبدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۱ هزار متر مربع از سطح معابر منطقه با بیش از۸ هزار تن آسفالت مرمت و درزگیری شد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر و پیاده روها، عملیات کله گیری و مرمت آسفالت در ۵۳ هزار متر مربع از خیابان های اصلی و فرعی سطح منطقه با بیش از ۸ هزار تن آسفالت انجام شد.
وی در ادامه افزود: روند اجرای فعالیتهای عمرانی منطقه اعم از روکش آسفالت، ترسیم نوارهای حفاری ، ربع نقاط ابگیر ، پیاده رو سازی ،مرمت پل های فلزی ، هم سطح سازی دریچه ها با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات منطقه در راستای تأمین رفاه ، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان از اولویت های اجرایی منطقه است.
وی در ادامه تصریح کرد: تمام خیابان های منطقه که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و نسبت به اجرایی منطقه است.
وی در ادامه تصریح کرد: تمام خیابان های منطقه که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و نسبت به اجرای عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این معابر اقدام می گردد.
وی با اشاره به این که اجرای این عملیات تراشه و روکش آسفالت در معابر از استانداردهای مطلوب برخوردار است افزود: این عملیات در قالب هزار و ۶۰۰ متر مربع زیر سازی انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: به اهم اقدامات منطقه در این راستا می توان به کله گیری ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر با هزار تن آسفالت ، مرمت نوار حفاری ۵۰۰ متر مربع ، روکش دستی ۱۵ هزار متر مربع با استفاده از ۲ هزار و ۵۰۰ هزار تن آسفالت و روکش مکانیزه ۲۹ هزار متر مربع با ۶ هزار تن آسفالت اشاره کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.