بهنوش بختیاری: این آقا، همسر من نیست! +تصویر

بهنوش بختیاری وهمسرش,تصاویر بهنوش بختیاری و همسرش

 

 بهنوش بختیاری: این آقا، همسر من نیست! +تصویر

بهنوش بختیاری از جمله بازیگران ایرانی است که علاقه زیادی به صفحه اجتماعیش دارد و مرتب در این صفحه مطالب جدید منتشر می کند.

هرچند این انتشار پیاپی مطلب در صفحه اجتماعی باعث آن شده که نوعی تکرار و یکنواختی در صفحه این بازیگر به وجود آید اما هرازگاه نیز بختیاری در صفحه اش مطالب جالب و بعضا عجیبی را منتشر می کند.

از جمله این مطالب، تصویری است که او از خود و مدیر برنامه هایش در صفحه اش منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است: متاسفانه در بعضی از سایتها ذکر شده که ایشان همسر من هستند در صورتی که ایشان مدیر برنامه بنده آقای غفوری هستند که همیشه و همه جا همراه منند.

بختیاری ادامه داده است: از همسر بنده هیچ عکسی در فضای مجازی وجود ندارد چون ایشان علاقه ای به این داستانها ندارند. خیلی زشت است که هر کس هر چه دوست دارد میگوید و پخش میکند؛ البته دیگر عادت کرده ایم و اگر یک روز رفتار فرهنگی ببینیم تعجب میکنیم .

بهنوش بختیاری وهمسرش,تصاویر بهنوش بختیاری و همسرش

بهنوش بختیاری و مدیر برنامه هایش

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. کمال:

    سگ برینه توی این سایت هروقت پیام می دهیم می گوید تکراری هست

  2. سلیم الحص:

    خانم بختیاری اگر این مرد همسر تو نیست پس با یک نامحرم چیکار می کنی؟از چه زمانی نامحرم در کنار یک زن بازیگر مد شده؟چطور همسرت اجازه می دهد شما با یک مرد اجنبی همه جا بروید؟اگر همسرت غیرت داشته باشد اجازه چنین کاری را به شما نمی دهد.
    نکند فکر می کنی این کارت کلاس گذاشتن هست؟

  3. فاطمه جونیییییییییی:

    از بس ک با هر سگی میپلکید البته من از بهنوش خوشم میاد بخاطر اینکه هرجا بدحجابه تو تی وی ک میاد رعایت میکنه نه مث اون چاکردوست ندید بدید دهاتی با اون تیپش شب عید پارسال

  4. کورش مکرم:

    من از طرفداران بهنوش بختیاری هستم . ایشون انسان با فکر و فرهنگ بالایی هستند ازاده و دارای شعور و اندیشه ازاد و والا هستند. دوست دارم از سایت یا وبلاگ ایشون دیدن کنم و ایشون در مورد وبلاگ من نظر بدهند اما ادرس وبلاگشون را ندارم. لطفا با اجازه خودشون به من هم ادرس وبلاگ یا سایتشون را بدهید.سپاس.

  5. ایرانی:

    تکلیف حجاب مثل تکلیف نماز،روزه ،حج و جهاد سخت است. چادر سرکردن سخت است. کسی که از ما بندگی خواسته نیاز به بندگی نداشته است بلکه برای تامین نیاز های ما بندگی و تکالیف را گذاشته است. او برای کرامت زن واجبات را گذاشته است. خدا هم ظاهر و هم باطن ،هم مادیات و هم معنویات و هم دنیا و آخرت ما را می بیند .بعضی ها فقط نگاه ظاهری می کنند و می گویند :نمی ارزد که در تابستان حجاب داشته باشیم. خدا به ما دستور داده که روزه بگیرید تا رشد کنید .و برای حیات جاودانه ی آخرت ظرفیت پیدا کنید. اگر ما خودمان را در حد یک حیوان تنزل بدهیم و بخواهیم مثل یک حیوان زندگی کنیم، در آخرت حیات زیبایی نخواهیم داشت. باید بدانیم که سختی طاعت به برکات دنیوی و آخروی می ارزد.
    درود بر خانم بختیاری.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.