به‌ازای هر سه iPhone 5S یک iPhone 5C فروخته می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت اپل که از چند ماه قبل دو گوشی هوشمند iPhone 5S و iPhone 5C را به صورت همزمان وارد بازار کرد، تلاش‌های فراوانی انجام داد تا این دو محصول فروش بالایی در بازار جهانی داشته باشند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، گوشی هوشمند iPhone 5S یکی از پرفروش‌ترین محصولات اپل بوده است و iPhone 5C نتوانسته است چندان محبوب و مردمی شود. همین مسئله سبب شد تا شرکت اپل تولید گوشی iPhone 5C را کاهش دهد و از این طریق با افزایش تولید iPhone 5S، بیشتر نیاز بازار را پاسخ گوید.
 
کارشناسان در بررسی‌های تازه وضعیت فروش این مدل تازه از سری گوشی‌های هوشمند اپل را مشخص کردند و در پایان مشخص شد که فروش iPhone 5S در کشور بریتانیا بیشتر از iPhone 5C است.
آمار و ارقام مربوط به این بررسی نشان می‌دهد نیمی از اشخاصی که iPhone 5C می‌خرند، یک گوشی هوشمند رقیب به‌خصوص محصولات سامسونگ و ال‌جی را کنار گذاشته‌اند و سراغ این محصول آمده‌اند. در بخش دیگر همچنین مشخص شده است که ۸۰ درصد خریداران iPhone 5S پیش از این هم یک مدل قدیمی‌تر آیفون را داشته‌اند و به عبارت دیگر، گوشی هوشمند خود را به‌روز کرده‌اند.
 
گوشی هوشمند iPhone 5S بازار خوبی دارد و با این وجود، اندروید همچنان محبوب‌ترین سیستم‌عامل در بریتانیا محسوب می‌شود. اندروید هم‌اکنون ۵۶ درصد بازار سیستم‌های عامل موبایلی را در اختیار دارد که سهم iOS از این بازار به ۲۹ درصد و سهم ویندوز فون هم به ۱۲ درصد می‌رسد. بلک‌بری هم ۳ درصد بازار موبایلی بریتانیا را در اختیار گرفته است.
 
این طور که بررسی‌ها نشان داده است، در کشور بریتانیا به‌ازای هر سه دستگاه iPhone 5S که فروخته می‌شود، یک دستگاه iPhone 5C هم به فروش می‌رسد که این مسئله نشان می‌دهد مدل ارزان گوشی تازه اپل چندان محبوبیت ندارد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.