به ازای هر صندلی شورای شهر کرج ۲۳ نفر کاندید شده اند

۱۸خردادماه،

رئیس ستاد انتخابات و تبلیغات استانداری البرز؛

معاون سیاسی–امنیتی و رئیس ستاد انتخابات استانداری البرز گفت:۴۷۹ نفر برای عضویت در شورای کرج با یکدیگر رقابت می کنند که از این تعداد ۲۱ نفر به عنوان عضو اصلی و ۸ نفر عضو علی البدل راه می یابند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ناصر رجبی در جلسه ی شورای اداری استان البرز با بیان اینکه انتخابات مشروط به حضور حداکثری مردم عزت آفرین و سبب اقتدار ملی می گردد اظهار داشت؛ در استان البرز برای تعیین ۹۱۰ نماینده شورای شهر و روستا ۳ هزار و ۳۷۵ نفر ثبت نام کرده اند که در هیئت های اجرایی و نظارت ۸۷ درصد احراز صلاحیت، ۷ درصد رد صلاحیت و ۶ درصد انصراف دادند.
وی با اشاره به اینکه به ازای هر صندلی ۲۳ نفر در شورای شهر کرج نامزد انتخابات شده اند، افزود: شهر کرج بیشترین کاندیدای شورای شهر را با ۵۵۹ نفر به خود اختصاص داده و از این تعداد ۴۷۹ نفر با یکدیگر به رقابت پرداخته اند که ۹۲ درصد آقا و ۸ درصد خانم ها می باشند.
رجبی با بیان اینکه در شهرهای استان البرز به ازای هر صندلی ۸ نفر نامزد انتخابات و در روستاها به ازای هر صندلی ۲٫۴ نفر نامزد انتخابات شده اند تصریح کرد : بر اساس آمار استان البرز ۳۶٫۵ درصد کاندیدای شورای شهر و ۶۳٫۵ درصد کاندیدای شورای روستاها می باشند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از ۱۶ خرداد تبلیغات کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات سناریوی دشمن را خنثی کنند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.