به انتظار تماشای این دو فیلم بنیشید: یکی از انیمیشن‌های موفق ۲۰۱۲ اکران شد + “پرواز” آقای رابرت زمه‌کیس/یک تریلر روحانی دیگر از سازنده فارست گامپ

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از کافه سینما در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

انیمیشن سه‌بعدی «رِک-ایت رالف» در هفته اول اکران در آمریکای شمالی ۴۹٫۱ میلیون دلار فروخت.

به گزارش تفسیری کافه سینما به نقل از خبرآنلاین، فروش هفته اول این انیمیشن خانوادگی رکوردی تازه برای استودیو دیزنی انیمیشن به همراه داشت.

رکورد پیشی در اختیار «ژولیده پولیده» بود. این فیلم سال ۲۰۱۰ در هفته تعطیلات شکرگزاری با ۴۸٫۸ میلیون دلار کار خود را آغاز نمود (فیلم روز چهارشنبه اکران شد و در پنج روز اول ۶۸٫۶ میلیون دلار فروخت).

«رِک-ایت رالف» («Wreck-It Ralph») بخصوص روز جمعه در شمال شرقی ایالات متحده، جایی که توفان سهمگین سندی هفته پیش بیشترین خرابی را بر جای گذاشت، فروش خوبی داشت. بیشتر ۳۰۰ سالن سینما که هفته پیش به خاطر توفان بسته شده بودند، از این هفته کار خود را مجددا آغاز نمودند.

استقبال تماشاگران در ساحل شرقی خوب بود، اما چشمگیر نبود. با این حال، مجموع فروش فیلم‌ها در ایالات متحده در مقایسه با پارسال چنین هفته‌ای ۲۳ درصد بیشتر بود.

«رِک-ایت رالف» در سطح بین‌المللی نیز در شش بازار ۱۲ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش جهانی خود را در هفته اول اکران به ۶۱٫۱ میلیون دلار رساند.

نمایش فیلم “پرواز ” توانست استقبال مخاطبان سینما را برای کارگردان فیلم “بیوولف” به همراه داشته باشد.

به گزارش تفسیری خبرنگار مهر، این فیلم را “رابرت زمه کیس” کارگردانی نموده و فیلمنامه آن توسط “جان گینتس” به رشته تحریر درآمده است.

در این فیلم بازیگرانی چون “نادین والزکوئز”، “دنزل واشنگتن” و “کارتر کاباسا” به ایفای نقش پرداخته اند.

زمه کیس در کارنامه خود تجریه کارگردانی ۲۴ اثر سینمایی بلند و کوتاه را دارد که از مهم‌ترین آن‌ها باید به ساخت فیلم موفق “فارست گامپ” اشاره نمود.

داستان پرواز درباره خلبانی است که پس از نجات هواپیما ازیک تصاوف متوجه چالش‌های تازه ای در پرواز خود می‌شود و…

به گزارش تفسیری کافه سینما، این فیلم زمه‌کیس در رده دوم فیلم‌های پرفروش هفته قرار گرفت و ۲۵ میلیون دلار فروخت.

Tags:

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.