به جای محدود کردن عکاسان خودمان دقت کنیم

۰۹م اسفند ،

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از طرح محدودکردن حضور عکاسان در جلسات علنی خانه ملت گفت: ما نمایندگان باید به جای محدود‌کردن عکاسان در رفتارمان دقت کنیم تا برخی صحنه‌ها پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  سید حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۹ اسفند) در موافقت با حذف پیشنهاد محدودکردن عکاسان در جلسات مجلس گفت: همه رسانه‌ها و همه عکاسان می‌توانند در جلسه علنی بهارستان حضور داشته و گزارش تهیه کنند چرا  که طبق قانون جلسات علنی مجلس ۴ ساعت بوده و باید به اطلاع عموم برسد.

وی در ادامه افزود: جلسات علنی مجلس یک ساعت نیست که ما بگوییم عکاسان فقط یک ساعت حضور داشته باشند و بعد از جلسه خارج شوند.

نماینده ورامین تصریح کرد: اینکه گفته شده است عکاسان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در صحن حضور داشته و جلسات پارلمان را پوشش بدهند باید بگوییم صدا و سیما اتفاقا در برخی موارد محدودیت دارد ولی عکاسان و سایر خبرگزاری‌ها می‌توانند بدون محدودیت نطق‌ها و گزارشات مجلس را پوشش دهند.

وی خاطر نشان کرد: موافقان محدودکردن عکاسان در جلسه علنی معتقدند عکاسان تصاویری می‌گیرند که در شان مجلس نیست که باید گفت اگر علاقه‌مندید چنین صحنه‌هایی پیش نیاید باید خودمان دقت کنیم نه آن که عکاسان را محدود کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر حضور عکاسان در مجلس را محدود کنیم، در جامعه شایع خواهد شد که مسائلی در مجلس است و نمی‌شود جلوی آن را گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: نباید مانع حضور عکاسان در جلسات علنی مجلس باشیم.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.