به حضورم در گنبد خوش ببینم/ والیبال با زندگی گنبدی ها عجین است

مصطفی کارخانه برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امسال با باشگاه هاوش گنبد وارد مذاکره شده است.

   مصطفی کارخانه، مربی بین المللی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مذاکرات اولیه برای حضور در گنبد به عنوان سرمربی با مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش گنبد را انجام داده ایم اما هنوز قرارداد نهایی منعقد شده است.
وی تصریح کرد: مسئولان باشگاه هاوش گنبد در حال رفع مشکلات موجود هستند این مجموعه به عنوان یک بخش خصوصی انتظاراتی از مسئولان استان و شهر گنبد دارد که باید برآورده شود به همین دلیل یکی از شرایط اصلی ما برای عقد قرارداد رفع مسائل موجود است.
وی خاطرنشان کرد: به حضورم در گنبد خوش بین هستم برای من به عنوان مربی حرفه ای هیچ فرقی نمی کند که سکان هدایت چه تیمی را برعهده داشته باشم اما مربیگری والیبال در گنبد دارای وضعیت خاص و ویژه ایست.
مربی سابق تیم گیتی پسند اصفهان در ادامه گفت: والیبال در شهر گنبد رشد قابل توجهی کرده است می توان برای آن آینده درخشان و قابل توجهی را پیش بینی کرد به نوعی والیبال با زندگی گنبدیها عجین شده است.
کارخانه گفت: در حال حاضر که در اکثر شهرها والیبال به نوعی تعطیل شده در گنبد این رشته به طور مداوم بازی می شود گنبد می تواند یک پایگاه قدرتمند برای رشد والیبال محسوب شود من به نوبه خود فضای حضورمان در لیگ برتر را بسیار خوب و درخشان می بینم ./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.