به دستور وزیر نفت، “ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی” در وزارت نفت تشکیل شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

“ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی” به دستور وزیر نفت و در پی تاکید دکتر حسن روحانی، ریاست محترم جمهور در جهت ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی، در وزارت نفت تشکیل شد.

خبراقتصادی: اکبر نعمت‌الهی مدیر کل روابط‌عمومی وزارت نفت با اعلام این خبر افزود: تشکیل این ستاد بر اساس تاکید رئیس محترم جمهور مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی بوده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت نفت نعمت‌الهی گفت: شناخت موارد فساد و برخورد قانونی با آن، ارزیابی و شناخت گلوگاه‌های اصلی بروز و گسترش فساد در صنعت نفت و ارائه پیشنهاد فرایندهای اصلاحی جهت پیشگیری از فساد از مهمترین ماموریت‌های این ستاد است. 

مدیر کل روابط‌عمومی وزارت نفت افزود: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در وزارت نفت از مدیران مرتبط با این موضوع تشکیل خواهد شد و وظیفه دارد  گزارش‌های رسیده از داخل و خارج صنعت نفت را بررسی و پیگیری نماید.

وی گفت: براساس دستور مهندس زنگنه، کلیه مدیران و کارکنان صنعت نفت موظفند ضمن پیگیری و برخورد با موارد احتمالی فساد، هرگونه تخلف در حوزه کاری خود را جهت پیگیری به این ستاد گزارش نمایند.

اکبر نعمت الهی در خاتمه اضافه کرد: وزیر نفت همچنین خواستار ارائه گزارش ماهانه از فعالیت‌های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شده‌است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.