به دلیل نبود مهمات مرغوب، ملی پوشان در آلمان اردو می زنند

  دبیر فدراسیون تیراندازی اعلام کرد: به دلیل مشکلات و نبود مهمات مرغوب ورزش تیراندازی در رشته های خفیف، تیراندازان المپیکی ایران در آلمان اردو می زنند.
 
‘نواب نوری’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب اضافه کرد: بر همین اساس، ‘الهه احمدی’، ‘مه لقا جام بزرگ’ و ‘ابراهیم برخورداری’ سه تیرانداز المپیکی ایران از اول تیر ماه، تهران را به مقصد شهر ‘هانوفر’ آلمان ترک می کنند.

وی با بیان اینکه کمپ تیراندازی ‘هانوفر’ آلمان، یکی از بهترین کمپ های تمرینی تیراندازی در جهان است، افزود: اگر چه المپیکی های ایران در مواد بادی موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند اما به دلیل کسب ‘سهمیه دبل’ (دو ماده مختلف)،‌ می توانند در یک ماده خفیف نیز در المپیک مسابقه بدهند.

نوری تصریح کرد: ‘الهه احمدی’ و ‘مه لقا جام بزرگ’ بر همین اساس در تفنگ ۵۰ متر، سه وضعیت نیز مسابقه خواهند داد و ‘ابراهیم برخورداری’ تنها المپیکی مرد ایران در رشته تپانچه علاوه بر تپانچه بادی ۱۰ متر در ماده تپانچه ۵۰ متر آزاد به میدان خواهد رفت.

به گفته وی، هدایت تیراندازان تفنگ را ‘لاژلو سوچک’ و هدایت تیراندازان رشته تپانچه را ‘شابا’ که هر دو از مجارستان هستند، برعهده خواهند داشت.

نوری تصریح کرد: برای تیراندازان المپیکی، دو مسابقه در نظر گرفته شده است به طوری که بانوان تیرانداز در روزهای آخر اردو در مسابقات فرانسه شرکت می کنند و برخورداری در آلمان با دیگر تیراندازان در خط آتش قرار می گیرد.

به گفته دبیر فدراسیون تیراندازی، ملی پوشان تیراندازی ایران، یک هفته پیش از شروع بازی های المپیک به ایران بازخواهند گشت تا پس از دیدار با خانواده های خود پیش از اعزام به المپیک، به کاروان المپیکی ایران اضافه شوند.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.