به شرایط نابرابر اکران فیلم های فرهنگی عادت کرده ایم

اشکان خطیبی در گفت و گو با هنر آنلاین عنوان کرد:

اسکان خطیبی بازیگر فیلم ˝قاعده تصادف˝ گفت: درسال های اخیر با توجه به اتفاقاتی که برای فیلم های اجتماعی در اکران به وجود آمده ، به شرایط نابرابر اکران این نوع از فیلم هاعادت کرده ایم

اشکان خطیبی بازیگر فیلم سینمایی ” قاعده تصادف ” به کارگردانی بهنام بهزادی درگفت وگو با خبرگزاری هنر آنلاین در باره نحو اکران فیلم گفت : فیلم ” قاعده تصادف ” علی رغم ارزش های آشکار و پنهانش و درخششی که در جشنواره فیلم فجر داشت . در زمان اکران به سبب شرایط نامطلوب قربانی شد و بدون تبلیغ خاص و در چند سینمای محدود به نمایش در آمد و بسیار از مخاطبان سینمایی اجتماعی از اکران فیلم بی خبر بودند.

خطیبی با تاکید بر قربانی شدن اغلب فیلم های اجتماعی در حین اکران افزود : به این شرایط و اکران نابرابر فیلم های اجتماعی با رویکرد فرهنگی عادت کرده ایم و چیدمان اکران سینماها با کج سلیقی و شرایط نا به سامان انجام می گردد واگر فیلم های از جنس ” قاعده تصادف ” اکران خوبی داشته باشند باید تعجب کرد.

فیلم سینمایی ” قاعده تصادف ” روایتگر زندگی چند جوان تئاتری است که برای اجرای یک نمایش در خارج از کشور تلاش می کنند اما با اتفاقات ناخواسته ای درگیر می شوند.

در ” قاعده تصادف ” امیر جعفری ، سروش صحت ، بهاران بنی احمدی ، روشنک گرامی و مهرداد صدیقیان بازی داشته اند.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.