به نکو نام چکی ندادیم که برگشت بخورد، پولش نقد است

اعضای باشگاه استقلال در صدد هستند تا هر طور شده نظر مثبت جواد نکو نام و برای حضور در این تیم جلب کنند و هافبک سابق او سالسونا اعلام کرده تا شنبه تکلیف خود را مشخص می کند.

به گزارش خبرنگارممتازنیوز، جواد نکونام، پیش از این اعلام کرده بود برای حضور در تیم استقلال به پولی نقد نیاز دارد و به جز دریافت وجه نقدی راضی به حضور در این تیم نیست، اما بحث چک دریافتی از بازیکن، وضعیت را تغییر داد.

اعلام شد نکونام با برگشت خوردن چک ۵۰ میلیون تومانی روبرو شده است و اعلام کرده که با شرایط بوجود آمده نمی تواند به اعضای این تیم قول حضور در استقلال فصل آینده را بدهد.

از طرفی مسئولان تیم استقلال مدعی دشند که چک غیر نقدی به این بازیکن ارائه نشده است و اگر قرار باشد از سوی استقلال وجهی به نکو نام پرداخت شود این اتفاق در حالی رخ می دهد که آبی ها پول نقدی به هافبک مورد نظرشان ارائه می کنند.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال منتظرند تا شرایط را مورد بررسی قرار داده و انتظارات نکونام را برآورده کنند زیرا در غیر این صورت نکونام حاضر به حضور در این تیم نیست و برای حضور در لیگ های عربی اقدام می کند.

گفتنی است، مسئولان تیم استقلال شایعات مطرح شده در خصوص برگشت خوردن چک را رد کردند و مدعی شدند که می توانند این بازیکن و پدرش را راضی کنند که یک فصل را در استقلال سپری کند این در حالی است که هافبک سابق او ساسونا هنوز رضایت نامه اش را بصورت قطعی دریافت نکرده است./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.