بودجه امسال وزارتخانه ارتباطات ۷۴۴ میلیارد تومان است

۱۳خردادماه،

معاون برنامه‌ریزی وزارت ارتباطات گفت: در سال ۹۲ درآمد این وزارتخانه ۴ هزار میلیارد تومان و بودجه ۷۴۴ میلیارد تومان است که نسبت به بودجه ۷۰۶ میلیارد تومانی سال پیش، علیرغم بودجه انقباضی، رشد یافت.
 
عبدالمجید غریب رضا در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس با تشریح بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سال ۹۲ اظهار داشت: دولت درآمد وزارت‌خانه را ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده بود که کمیسیون تلفیق مجلس ۳۰۰ میلیارد به آن افزود و به این ترتیب درآمد وزارت‌خانه در سال ۹۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد تومان مصوب شده است.
 
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: همچنین اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی وزارت ارتباطات ۷۴۴ میلیارد تومان است که سال پیش ۷۰۶ میلیارد تومان بوده و بنابراین در سال ۹۲ علیرغم انقباضی بودن بودجه کشور، بودجه وزارت ارتباطات اندکی افزایش داشته است.
 
وی ادامه داد: این بودجه شامل بودجه ستاد وزارت‌خانه و بخش‌هایی از زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات از جمله رگولاتوری، شرکت خدمات هوایی پیام، بخشی از بودجه شرکت ارتباطات زیرساخت و بخشی از بودجه سازمان فناوری اطلاعات ایران است؛ زیرا برای مثال سازمان فناوری اطلاعات ایران دارای ردیف بودجه جداگانه است.
 
غریب رضا تصریح کرد: بودجه امسال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارای ۳ حکم در خصوص خدمات عام اجباری (USO)، سرمایه‌گذاری شرکت زیرساخت در پروژه‌های خارجی فیبر نوری و فروش اوراق مشارکت نیز هس

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.