بودجه ناچیز فرهنگی و فقدان امکانات عامل رکود فرهنگی استان البرز

فروردین ۱۴۰۳

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز بودجه ناچیز فرهنگی و کمبود امکانات را به عنوان دو مولفه اصلی در رکود امور فرهنگی البرز داناست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا عسگری مورودی حرکت در مسیر فرهنگ و و امور اجتماعی را مستلزم اختصاص بودجه و امکانات دانست و عنوان کرد: در تخصیص اعتبار و بودجه حوزه فرهنگ همواره مهجور و مظلوم واقع می گردد و  در استان البرز نیز به جهت وسعت دامنه امور فرهنگی و اجتماعی و از سوی دیگر فقدان امکانات و منابع مالی سبب شده تا آنگونه که در خور استان است شاهد تحولات چشمگیری نباشیم.

وی با بیان اینکه تناسبی بین امکانات و بودجه فرهنگی در استان وجود ندارد افزود: بودجه فرهنگی در حال حاضر تناسبی با شرایط و نیازهای حوزه فرهنگ ندارد و این امر سبب شده تا تلاش های مسئولان امر نیز آن گونه که باید دیده نشود.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استان البرز با انتقاد از اینکه نان استان البرز طی سال های اخیر در لیست استان هایی با ضریب بالای جرایم اجتماعی قرار گرفته است تصریح کرد: استان البرز را با آمار بالای طلاق و زندان و زندانیان می شناسند که متعلق به این استان نیستند و همین امر نیز سبب انعکاس تصویر غیر واقعی از البرز شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که رتبه اول کنکور سال ۹۲ ریاضی از آن دانش آموز البرز است که توانسته نام البرز را در عرصه ملی و بین المللی برجسته سازد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.