بودجه چند دوزادهمی امور را پیچیده می‌کند

۳ م دیماه ،

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در بیان این که بودجه یک یا دو دوازدهمی همه امور را دچار مشکل می‌کند، گفت: در بودجه‌ای که مربوط به یک یا دو ماه اول سال باشد تنها می‌توان بودجه جاری و حقوق اشخاص و کارمندان را برای اداره‌های دولتی تعیین کرد.

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم میناب، دووان و جاسک در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دولت باید بودجه را هر چه سریعتر ارائه دهد و لازم است دولت حداقل در دی ماه بودجه را تحویل دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: براساس قانون، بودجه باید قبل از سال تصویب شود تا دستگاههای اجرایی برنامه و تکلیف خود را بدانند .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در بیان این که بودجه یک یا دو دوازدهمی همه امور را دچار مشکل می‌کند، افزود: در بودجه‌ای که مربوط به یک یا دو ماه اول سال باشد تنها می‌توان بودجه جاری و حقوق اشخاص و کارمندان را برای اداره‌های دولتی تعیین کرد و سایر بخش‌ها همچنان در بلاتکلیفی خواهند ماند.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار می‌رود تا دولت در سال آخر خدمت خود عقلانی رفتار کند و بودجه را هر چه سریعتر و به گونه‌ای که بتوان قبل از سال جدید آن را تصویب کرد، ارائه کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.