بوستان ملت نمایشگر روزهای دفاع مقدس شد

فروردین ۱۴۰۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ از برگزاری جشنواره یاد یاران در بوستان ملت خبر داد.

پیرهادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود: به منظور شناساندن اهمیت و نقش رسانه در دفاع مقدس جشنواره یاد یاران با محوریت رسانه و دفاع مقدس در پارک ملت برگزار می گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: این نمایشگاه در گفته دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده معظم شهدا و ایثار گران و رسانه صدا و سیما و بسیج برگزار می گردد.

وی در ادامه با اشاره به غرفه ها اظهار داشت: در این غرفه ها تلاش برای شناساندن تبیین و ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس همچون ایثار، جهاد، شهادت، فرهنگ بسیجی، شناساندن ابعاد حماسه دفاع مقدس به نسل جوان، گرامیداشت از خود گذشت های رزمندگان نمایش اقتدار و وحدت ملی و توجه به فرهنگ غنی و دفاع مقدس به نسل تازه شده است.

وی افزود: مسابقات و اهدای جوایز در غرفه های تیر اندازی و بسیج برای حضور هم میهنان نیز برای ترویج فرهنگ هفته دفاع مقدس برگزار می گردد.

وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که محله گرایی و افزایش مشارکت اجتماعی از رویکرد های مهم در اجرای برنامه های دفاع مقدس است یادواره ۱۴۰ شهید دفاع مقدس در منطقه به صورت تجلیل از همسران شهدا، جانبازان، آزادگان با همکاری بسیج در هر محله انجام می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.