بوستان کتاب با ۱۳۰۰ عنوان اثر به نمایشگاه کتاب تهران می‌رود

مهدی محدثی در گفتگو با خبرنگار مهر، از حضور این بوستان کتاب با ۱۳۰۰ عنوان اثر در بیست و پنجمین نمایشگاه تهران خبر داد و ابراز کرد: بوستان کتاب در این نمایشگاه با دو غرفه در بخش کودک و نوجوان و بزرگسال شرکت خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۹۵۰ عنوان در بخش بزرگسالان ارائه می‌شود گفت: ‌ کتاب‌های عرضه شده در ۱۶ موضوع تخصصی حوزه دین ارائه می‌شود.

کار‌شناس ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب ادامه داد: در بخش کودکان نیز ۳۵۰ عنوان کتاب با موضوعات دینی ارائه خواهد شد.

عرضه ۱۱۸ عنوان کتاب چاپ اول

وی با اشاره به اینکه بوستان کتاب در سال گذشته، ۴۲۷ عنوان کتاب را منتشر کرده است ابراز کرد: از این تعداد ۱۱۸ عنوان چاپ اول بوده که در نمایشگاه کتاب تهران ارائه خواهد شد.

محدثی با بیان اینکه به شکل میانگین از هر عنوان کتاب ۳۰ جلد در نمایشگاه عرضه می‌شود ابراز کرد: به دلیل ارتباط روزانه این نشر با چاپخانه، چنانچه کتابی با استقبال مواجه شود مشکلی در زمینه ارائه در نمایشگاه وجود نخواهد داشت.

فروش قسطی کتاب به طلاب علوم دینی

وی به تسهیلات ارائه شده توسط این انتشارات در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ‌ کتاب‌ها با تخفیف ۲۰ الی ۲۵ درصدی در نمایشگاه عرضه می‌شود و همچنین طلاب علوم دینی می‌توانند با پر کردن فرم‌های مخصوص تا سقف ۳۰۰ هزار تومان خرید قسطی داشته باشند که بعد از انتخاب کتاب‌ها، بعد از پایان نمایشگاه می‌توانند کتابهای درخواستی را دریافت کنند.

کار‌شناس ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب با اشاره به فعالیت ۶ شعبه این نشر در سراسر کشور بیان کرد: در زمان برپایی نمایشگاه کتاب تهران، ‌شعبه‌های بوستان کتاب در سراسر کشور به نمایشگاه کتاب تبدیل می‌شود و کتابهایی که در نمایشگاه ارائه می‌شود در این نمایشگاه‌ها نیز عرضه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف اجرای این برنامه گفت: با توجه به بعد مسافت و عدم حضور برخی از افراد در نمایشگاه کتاب تهران و در دسترس بودن کتاب‌های این نشر برای تمامی افراد در سراسر کشور بوستان کتاب اقدام به اجرای این طرح کرده است.

محدثی ادامه داد: شعبه‌های این نشر در شهرهای قم، اصفهان، مشهد و تهران فعالیت دارند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.