بوسه های حاشیه ساز احمدی نژاد +تصاویر

۲۱خردادماه،

احمدی نژاد در مراسم تقدیم استوارنامه سفیر تازه ونزوئلا، در حرکتی جالب و عجیب، استوارنامه سفیر تازه را بوسید. این گزارشی تصویری از همه بوسه های حاشیه ای احمدی نزاد است.

 احمدی نژاد در مراسم تقدیم استوارنامه سفیر تازه ونزوئلا، در حرکتی جالب و عجیب، استوارنامه سفیر تازه را بوسید. این گزارشی تصویری از همه بوسه های حاشیه ای احمدی نزاد است.

 

این‌بار بوسه بر استوارنام. محمود احمدی نژاد در روزهایی که کمتر در متن خبرها قراردارد، بار دیگر سوژه یک حاشیه دیگر شد. این بار با یک عکس. دیروز و در حاشیه مراسم تقدیم استوارنامه سفیر تازه ونزوئلا در ایران، محمود احمدی نژاد استوارنامه سفیر تازه ونزوئلا را بوسید. بوسه ای که  در قاب دوربین عکاسان نشست و بلافاصله رسانه ای شد.

اما احمدی نژاد پیش از این هم بوسه های خبرسازی کرده بود. چد عکس متفاوت از بوسه های حاشیه ساز احمدی نژاد را ببینید.

این تصویر، شاید یکی از اولین حاشیه سازی های احمدی نژاد باشد. بوسه بر دستان اولین معلم رئیس جمهور در جریان برگزاری یک مراسم تجلیل. این بوسه احمدی نژاد در اواایل فعالیت احمدی نژاد با واکنش های مختلفی روبه رو شد و تا مدت ها سوژه اول رسانه های منتقد دولت بود.

 

 

احمدی نژاد که در همایش ملی حفاظت و نگهداری اسناد و میراث مکتوب  شرکت کرده بود و از مجموعه ۴۰ جلدی فهرست کتب خطی و مجموعه تاریخ شفاهی ایران و هم‌چنین سند دستور فک پلمپ و آغاز به کار مراکز هسته‌یی ایران رونمایی کرده بود، در حاشیه این مراسم، این طور به یکی از اسناد بوسه زد.

احمدی نژاد یک بار هم در حاشیه مراسم تجلیل از نخبگان، بر یک شال گردن ویژه این مراسم این طور بوسه زد.

 

حاشیه یکی از سفرهای استانی دولت و این بار بوسه ای که با واکنش جالب کودک خردسال حاضر در مراسم افتتاح همراه شده است.

 

شاید یکی از حاشیه ساز ترین بوسه های احمدی نژاد، در جریان سفر خبرساز او به ونزوئلا و شرکت در مراسم خاکسپاری هوگو چاوز روی داد. بوسه ای بود که او بر تابوت هوگو چاوز زد. رفتاری بود که در عرف بین المللی تعریف نشده و البته در داخل کشور هم با انتقادات و واکنش های فراوانی روبه رو شد.

 

شبیه این تصویر، در سفرهای استانی احمدی نژاد فراوان است. اما جنس این بوسه شاید کمی متفاوت باشد.بوسه ای که بر دستان مهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) زده شد.

مجله مهر

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.