بوسیدن دست کاری زشت بود

محمدرضا نعمت زاده رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره احتمال قطعی شدن ائتلاف روحانی و عارف، اظهار داشت: تا آن جا که می دانم این بحث به صورت جدی مطرح نشده است، اما خیرخواهان با آنها تماس دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خصوص اتفاقات روز گذشته جماران گفت: روز گذشته برنامه خوبی پیش بینی شده بود، ولی بنده شخصا در آن حضور نداشتم. چند نفری در این مراسم شعارهایی داده بودند و همکاران ما در کمیته برگزاری مراسم آنها را به تغییر شعارها دعوت کردند که آنها گوش دادند و البته برخی گوش ندادند.

نعمت زاده با بیان اینکه بعد از این مراسم، تعدادی از افراد از جمله مسئول کمیته جوانان ستاد حسن روحانی بازداشت شدند، افزود: ما بلافاصله اقدام کردیم و حتی بعضی ازافراد بعد از متفرق شدن بازداشت شده بودند که برای آزادی آنها نیز اقدام و نامه نگاری کردیم. البته ما اعلام کردیم که شعارهای تند به مصلحت نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه محمدرضا عارف حسن روحانی را اصلاح طلب نمی داند و آیا وی خود را اصلاح طلب می داند که قائل به اجماع است، گفت: حسن روحانی بارها اعلام کرده که میانه رو و اعتدال گرا است. ما نمی توانیم خط خاصی برای ایشان بکشیم و نمی شود گفت که اصولگرا یا اصلاح طلب است.

نعمت زاده در پاسخ دیگری مبنی بر اینکه حسن روحانی اعلام کرده که تعلیق غنی سازی با نظر مقامات ارشد نظام بوده، اما در کتابش ده‌ها بار این حرف را نقض کرده است،گفت: فرمایش شما که در کتاب چیز دیگری نوشته شده را قبول ندارم.

نعمت‌زاده در پاسخ به سوالی درباره انتشار عکسی درفضای مجازی که فردی را در حال بوسیدن دست حسن روحانی نشان می‌داد گفت: متاسفانه این عکس را دیدم. زمانی‌که ازدحام زیادی ازخبرنگاران بود، آقایی رسید که هیچ کس او را نمی‌شناخت و دست آقای روحانی را بوسید در حالیکه بنده این کار را زشت می‌دانی. پدرم همواره توصیه می‌کرد که حتی دست بزرگان دین را نبوسم و حتی زمانی‌که خدمت مقام معظم رهبری رسیدم، صورتشان را بوسیدم. البته یک بار دست امام را بوسیدم، چرا که آن زمان از خود بی خود شده بودم.

وی تاکید کرد: شاید این فرد از شدت علاقه دست آقای روحانی را بوسیده، اما عضو ستاد یا خبرنگار نبود و هرچه خواستم بدوم و او را بگیرم نشد.

نوشته بوسیدن دست کاری زشت بود اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.