بولت: بدون شک رونالدو بهتر از مسی است/ برای بازی در منچستر آماده ام

به گزارش خبرآنلاین؛ یوسین بولت از رونالدو ستاره پرتغالی رئال به عنوان جدی ترین نامزد کسب توپ طلا یاد کرد.

سریع ترین مرد جهان در مصاحبه با شبکه RTP پرتغال گفت: «شک ندارم که رونالدو بهتر از مسی است، او بسیار کامل تر از رقیب آرژانتینی خود است.»

او ادامه داد: «اگر من بودم توپ طلا را به رونالدو می دادم، او همیشه خود را در اوج نگه داشته که این سخت ترین چالش است.»

این در حالیست که این دونده جامایکایی از زمان حضور رونالدو در رئال به عنوان مربی او کار کرده و تکنیک های دوندگی را به رونالدو آموزش داده و حالا شاگرد خود را مستحق عنوان بهترین بازیکن جهان می داند.

بولت که در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن موفق به کسب سه مدال طلا در رشته های دو ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و ۴ در ۱۰۰ متر شده، نام خود را به عنوان یکی از موفق ترین ورزشکاران تاریخ المپیک مطرح کرده و همچنین به چهره ای بسیار محبوب میان هموطنانش تبدیل شده.

افسانه دو جهان در اوایل هفته گذشته در اظهار نظری جالب به روزنامه سان گفت:«مردم فکر می کنند که من شوخی می کنم اما اگر الکس فرگوسن مرا برای بازی در یونایتد بخواهد غیر ممکن است که پاسخ منفی بدهم.»

او ادامه داد: «من به اندازه کافی برای پذیرش این چالش خوب هستم و می توانم تفاوت ها را رقم بزنم. من می توانم یونایتد را غیر قابل مهار کنم.»

ریو فردیناند بازیکن منچستر هم در واکنش به صحبت های بولت در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی از کمک به سریع ترین مرد جهان برای بازی در یونایتد خبر داد.

حالا باید دید در چند روز آینده یکی از عجیب ترین انتقال های تاریخ فوتبال انجام خواهد شد یا اینکه فرگوسن جایی را در تیمش برای بولت در نظر ندارد.

 ۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.