“بیانات رهبری”رسانه‌های بیگانه را از ادامه فعالیت علیه کشور ناامید کرد

۳۰ام بهمن ،

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: بیانات رهبری در جمع مردم آذربایجان و ارسال نامه عذرخواهی و تشکر روسای قوای مقننه و قضاییه به رهبری، رسانه‌های بیگانه را از ادامه فعالیت علیه نظام ناامید ساخت.

“رضا روستاآزاد” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم “آذربایجان” خطاب به روسای قوا سه‌گانه اظهار داشت: تا کنون رهبری به این صراحت در جمع مردم، خطاب به مسئولان کشوری تذکر نداده‌اند و این نشان حزن و ناراحتی ایشان از وقایع اخیر بوده است.

وی ابراز داشت: بیان این جمله از رهبری مبنی بر اینکه  “بنده فعلا نصیحت می‌کنم” به دلیل حساسیت بالای انتخابات ریاست‌جمهوری، باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی در آستانه انتخابات نباشیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه ملت و مسئولان، پیام اخیر رهبری را به خوبی دریافتند، تصریح کرد: اگر باز هم میان اشخاص و شخصیت‌های سیاسی اختلافی پیش آید، “مقام معظم رهبری” با توجه به جایگاه و مسئولیتی که دارند قطعا برخورد جدی‌تری از خود نشان خواهند داد.

عضو شورای مرکزی ایثارگران با اشاره به نقش رسانه‌های بیگانه بعد از اختلافات به وجود آمده میان قوای مجریه و مقننه گفت: بیانات رهبری در جمع مردم آذربایجان و ارسال نامه عذرخواهی و تشکر روسای قوای مقننه و قضاییه به رهبری، رسانه‌های بیگانه را از ادامه فعالیت علیه نظام ناامید ساخت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن راهی جز ایجاد فتنه در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد، از هر عنصری برای پیشبرد اهدافشان علیه نظام استفاده می‌کنند، لذا قطعا باز هم شاهد چنین عکس‌العمل‌هایی از سوی آنها خواهیم بود، در نتیجه باید حواس خود را کاملا جمع کنیم.

“رئیس دانشگاه صنعتی شریف”در پایان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت میان مسئولان خاطرنشان کرد: فصل‌الخطاب قرار دادن بیانات رهبری و اجرای قانون اساسی به عنوان مهم‌ترین اصول در کشور می‌تواند در امر وحدت راهگشا باشد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.