بیانیه روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور در محکومیت اهانت به پیامبر اعظم (ص)

4-3.jpg

روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور با امضای بیانیه‌ای، اهانت به ساحت نبی گرامی اسلام (ص) را که با رهبری آمریکا و صهونیستها انجام شد را به شدت محکوم کردند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا؛ دربیانیه روسای دانشگاههای بزرگ کشور آمده است: با گذشت سه دهه از تجربه موفق انقلاب اسلامی، ملت‌های مظلوم و تحت ستم بویژه در کشورهای اسلامی ،با الهام از حرکت انقلاب ملت مسلمان ایران بر علیه طواغیت منطقه و استکبار جهانی قیام کردند و موج عظیم بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شکل گرفت و آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی را به موضع انفعال کشانید.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه در اثر بیداری اسلامی حکومت‌های دست نشانده یکی پس از دیگری سقوط کرده و این روند امید بخش و الهام بخش علیرغم خواست و اراده مستکبران عالم رو به رشد و بالندگی است و این موج تا مدینه النبی و حرم امن الهی رو به گسترش است.

روسای دانشگاه‌ها تاکید کردند: تدوین و نمایش فیلم موهن و تعرض به ساحت مقدس نبوی (ص)، اقدام اتاق فکر مستکبران، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه برای جبران شکست‌های پیاپی عنوان شده است که با بهره‌گیری از منحرفین دست نشانده صورت گرفت.

در ادامه بیانیه روسای دانشگاههای کشور آمده است: برخلاف تصور دشمن، این اقدام موهن موجب شلعه ور شدن آتش خشم ملتهای مسلمان و گسترش موجب دوم بیداری اسلامی گردید و از آنجا که پیامبر عظیم الشان (ص) پیامبر رحمت و شخص اول خلقت و مورد احترام ویژه مسلمانان با هر مذهب و گرایش هستند خشم و نفرت مقدس آنها لانه های جاسوسی استکبار را در سراسر دنیا مورد تهدید قرار داد.

روسای دانشگاههای کشور در این بیانیه با اشاره به اینکه مفتی‌های خائن و وهابیون منحرف و القائده دست پرورده امریکا هم صدا با سران رژیم جنایکار صهیونیستی در موضع کاملا انفعالی سعی در خاموش کردن نور الهی دارند اعلام کردند: ضمن همراهی ، همصدایی و هماهنگی با ملت عظیم الشان ایران و ملتهای مسلمان جهان و حوزه های علمیه، این حرکت نفرت انگیز را که با رهبری امریکا و صهیونیست‌ها انجام شد به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت گفته و آ ن را به شدت محکوم می‌نماییم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.