بیش از ۳۰۰ عنوان کالای ساختمانی و ۶ هزار واحد تولیدی نشان ملی استاندارد دارند

مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه نخستین گروهی از مهندسان عرصه ساخت وساز کشور خواهند بود که برای ایمن سازی و کیفی سازی سرمایه گذاری و ساخت مسکن در کشور پیشگام می شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، سرانجام با تلاش مداوم دبیرخانه دائمی کتاب استاندارد ملی ایران و حمایت های گسترده سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت راه و شهرسازی به منظور تحقق اجرای مواد ۱۵۵ و ۱۶۸ قانون برنامه پنجم توسعه کشور، نخستین کتاب جامع هوشمند استاندارد ملی ابنیه و ساختمان ایران منتشر  و توزیع آن توسط این دبیرخانه آغاز شد.
به گفته مسئولان شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور این کتاب هوشمند علاوه بر ارائه استانداردهای ملی مصالح، تجهیزات و تاسیسات ساختمانی و مباحث بیستگانه مقررات ملی ساختمان به معرفی بیش از ۳۰۰ عنوان کالا و ۶ هزار واحد تولیدی دارای نشان استاندارد ملی در سطح کشور با امکان به روز رسانی می پردازد.
بنابر این گزارش در اجلاس پانزدهم هیئت عمومی نظام مهندسی ساختمان که با رویکرد حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کرمانشاه برگزار خواهد شد، کتاب جامع هوشمند به عنوان ابزار اصلی و نوین برای بالا بردن کیفیت و نظارت بر ساخت و ساز کشور توزیع می شود.
به این ترتیب مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه نخستین گروهی از مهندسان عرصه ساخت و ساز کشور خواهند بود که برای ایمن سازی و کیفی سازی سرمایه گذاری و ساخت مسکن در کشور پیشگام می شوند.
این اثر بزرگترین اقدام به منظور حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در حوزه تولید مصالح، تجهیزات و تاسیسات کیفی و استاندارد در ایران است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.