بیمه ایران رتبه برترتوزیع خدمات بیمه ای را ازآن خود کرد

خبرگزای آریا- شرکت سهامی بیمه ایران رتبه برتر توزیع خدمات بیمه ای راکسب و “تندیس دیموند دولوتوس ”  دریافت کرد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، این تندیس که برترین تندیس بخش خدمات است دوشنبه شب و طی مراسم باشکوهی درحاشیه پنجمین جشنواره و کنفرانس توزیع و پخش کشوربه مسوولان بیمه ایران اهدا شد.
بیمه ایران در ارزیابی های کارشناسان توزیع و پخش کالا و خدمات درشاخص های  فراوانی توزیع نمایندگی و شعب پرداخت خسارت،بهبود عملکرد شرکت نسبت به سال گذشته،تناسب پراکندگی شعب ونمایندگی های این شرکت با ضریب درآمد،ارائه خدمات یکسان به بیمه گذاران در سراسر کشور،سرعت انجام خدمات درنمایندگی های و شعب پرداخت خسارت، مکان یابی مناسب شعب و نمایندگی ها، متناسب بودن پراکندگی مراکز ارائه خدمات با جمعیت منطقه،دسترسی آسان بیمه گذار به خدمات بیمه ای ومتقارن بودن پراکندگی آن رتبه برتر را در بین شرکت های بیمه بدست آورد.
همچنین این شرکت در رقابت سراسری با ۲۵ شرکت خدماتی دیگر رتبه دوم را پس از شرکت صنایع شیرایران بدست آورد دراین بخش بانک ملی ایران سوم شد.
علاوه براین، براساس اظهار مسوولان این کنفرانس بیمه ایران درمیزان رضایتمندی بیمه گذاران نیزبرتر از سایر شرکت های بیمه ای بود.
درپنجمین کنفرانس نظام مدیریت توزیع و خدمات طی ۲ روز راهکارهای چگونگی بهبود پروسه توزیع و پخش را از دومنظرتجربی و عملی بررسی و کارگاههای آموزشی نیز در همین ارتباط برگزار شد.
همچنین درحاشیه این کنفرانس که درتالار بزرگ وزرات کشور برگزار شد نمایشگاهی نیز با حضورصاحبان کالا و خدمات برپا شد.
دراین کنفرانس که ریاست آن را دکتر مهدی مفتح معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت برعهده داشت بیش از ۲ هزار نفر شرکت داشتند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.