بیمه ما گواهینامه بین المللی کیفیت گرفت

۲۷ آبان ،

بینا-در چهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشورکه با  رویکرد ارائه توانمندی های تولیدی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ،شرکت  “بیمه ما ”  موفق به  دریافت تندیس ، لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنعت بیمه شد .
به گزارش تفسیری بینا در این اجلاس که با حضور  ریاست امور کمیسیون ها و شوراهای اقتصادی ریاست جمهوری دکتر علیرضا صالح  ، معاون وزیر و ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار  دکتر علی صالح آبادی و جمع بسیاری از تولیدکنندگان ،   مدیران برتر بخش خصوصی کشور و دیگر نهاد های رسمی کشور برگزار شده بود ، تنی چند از مقامات و دست اندرکاران عرصه تولید به تبیین دیدگاه‌ها و تجربیات خود پیرامون بحث کیفیت در  صنعت کشور  و راهکار های ارتقای صنعت و تولید در کشور پرداختند.
چهارمین اجلاس توانمندی های تولیدی و صنعتی کشور به منظور تقدیر از تولید کنندگانی که در شرایط خاص بحرانی کنونی توانسته اند بحران را مدیریت و تولید را ادامه دهند ، برگزار شده است . دیگر اهداف مهم برگزاری این همایش واکاوی و بازنمایی توانمندی ها ، دستاوردهای گروه های تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و نیز معرفی فرصت های مشترک برای سرمایه گزاری است .
در این اجلاس که به همت دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و با حمایت وزارت اموراقتصاد و حاویی،بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ،  وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری و دیگرنهادهای دولتی  ۲۵ آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد ، شرکت “بیمه ما ” به عنوان تنها شرکت فعال و موفق در صنعت بیمه معرفی و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر خود را دریافت کرد.
گفتنی است شرکت ها و سازمان های شرکت کننده در این همایش از حوزه های مختلف  فعال صنعتی ، تولیدی و خدماتی  بوده اند که برترین ها بر اساس بررسی و تحقیق ، رتبه بندی و نظر سنجی و توجه به عملکرد و توسعه مجموعه ها ، رضایت مشتریان ، سنجش سطح میزان خدمات و نوآوری ، توجه به نیاز مصرفکنندگان و با تکیه بر ۹ شاخص اساسی بین المللی و نظرسنجی علمی یکساله از میان  ۹۰۰ شرکت فعال در ۳۴ حوزه صنعت کشور، انتخاب و معرفی شده اند .

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.