بیگ‌زاده: انتظارات از تیم کنونی بسیار بالاست

  هاشم بیگ زاده سه شنبه شب پس از تمرین آبی پوشان در خصوص تازه ترین وضعیت این تیم و تمرینات پیش فصل تیم استقلال اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از هر نظر آماده ایم.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد، این تیم بتواند ‌با کسب نتایج مطلوب، انتظارات هواداران را برآورده کند و آنان را از تیم راضی نگاه دارد.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان تاکید کرد: هواداران از این تیم جز قهرمانی چیز دیگری نمی خواهند و در همین راستا تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم استقلال به کار خواهیم گرفت.

بیگ زاده ادامه داد: تیم استقلال در فصل جاری، توانایی قهرمانی را دارد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید ما امسال قهرمان لیگ برتر خواهیم شد.

وی در مورد اینکه مشکلات مالی بازیکنان تیم استقلال تهران حل شده است یا خیر نیز خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه قول مساعد داده بود تا آخر هفته جاری، قسمتی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

پیش از تمرین نیز امیر قلعه نویی سرمربی تیم در این ارتباط با بازیکنان صحبت و اعلام کرد با آمدن حمایت کننده مالی، مطالبات تا روز شنبه هفته آینده به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص نخستین دیدار این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال نیز اظهار داشت: شناخت چندانی از تیم آلومینیوم هرمزگان نداریم اما با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم امیدوارم گام نخست را محکم برداشته و در این بازی به پیروزی برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.