بی توجهی اسرائیل به مطالبات اسرا برای شکستن اعتصاب آنها

خبرگزاری آریا- عضو عرب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) درباره شهادت ۴ اسیر فلسطینی اعتصاب کننده هشدار داد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی،  طبق گزارش سازمان بین المللی “پزشکان مدافع حقوق بشر” ؛ وضعیت ۴ اسیر فلسطینی از جمله “ثائر حلاحله” که در اعتصاب غذا هستند وخیم است و احتمال شهادت آنها وجود دارد .
الطیبی به بی توجهی رژیم صهیونیستی به اوضاع اسرای فلسطینی اشاره کرد و گفت : اسرائیل به وضعیت اسرای اعتصاب کننده بی توجهی می کند تا با شهادت تعدادی از آنها سایر اسرا از مطالبات خود منصرف شوند و به اعتصاب غذای خود پایان دهند.
الطیبی مطالبات اسرای اعتصاب کننده را قانونی دانست و گفت : خواسته هائی که اسرای فلسطینی مطالبه می کنند ، قانونی و معقول است و محدودیت های اعمال شده علیه آنان باید لغو شود.
هشت اسیر فلسطینی بیش از ۲ ماه پیش در اعتراض به نقض حقوق اسرا اعتصاب غذا را آغاز کردند و با فرارسیدن روز اسیر فلسطینی (۱۷ آوریل) سایر اسرای فلسطینی به آنها پیوستند و هم اکنون هزاران اسیر که تعداد آنها ۳ هزار و ۵۰۰ نفر برآورد می شود ، اعتصاب غذا کرده اند .
حدود ۵ هزار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند که از حقوق ابتدایی و امکانات ساده مانند آب و غذای کافی ، خدمات درمانی ، ملاقات ، آموزش و غیره محرومند.
سازمان زندان های رژیم صهیونیستی از چند سال پیش اهالی باریکه غزه را از ملاقات با فرزندان خود منع می کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.